Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
kodėl paskutinius mėnesius taip puolama L.Graužinienė ? Atsakymas gana paprastas : valdžią užgrobę klanai jaučia , kad tai kylanti lyderė , o tai reiškia, kad gali tapti stipri ir pavojinga klanam . Pagal geriausias demagogijos taisykles tokie visokeriopai šmeižiami , menkinami. Tik pagalvokit , kokios kvailos mantros, visai kaip Orvelo knygos : vis mekenama , kad " jos reitingai krenta , krenta". Kodėl krenta , kad ji eina su liaudimi ? Pagal geriausią sovietinę patirtį žinome : jei valdžia ir oficiozai peikia , tai reiškia , kad asmenybė tikrai šio to verta.
tundra
Tai būtų net labai gerai, jei po referendumo Lietuvą išmestų iš Eurosojūzo KLUBO.......
Po to BLAIVIA galva ir mažiau IŠSISKALBĘ bandytume vėl patekti į KLUBĄ, jei iki to laiko KLUBAS nebus išsivaikčiojęs.....
Iš tikrųjų Eurosojūzo KONSTITUCIJA nėra DEKALOGAS, kuris NEPAKEIČIAMAS. Eurosojūzo konstitucija yra daugelio autorių DURSTINYS (iš skiaučių sukurtas produktas), kurio atskiras dalis galima keisti ar perlopyti. Taigi, jei būsime SAVIMI, pastebės TIE, kam to reikia. Jei leisimės būti velkami BANDOS gale ir kartu tempsime nenorinčiuosius gyventi GAUJOMIS ar KLANAIS, tai taip mums ir reikia....
BET MES JUK NEBENORIME BŪTI VERŠIAIS ar šiuo metu speičiamais šernais.......
Po to BLAIVIA galva ir mažiau IŠSISKALBĘ bandytume vėl patekti į KLUBĄ, jei iki to laiko KLUBAS nebus išsivaikčiojęs.....
Iš tikrųjų Eurosojūzo KONSTITUCIJA nėra DEKALOGAS, kuris NEPAKEIČIAMAS. Eurosojūzo konstitucija yra daugelio autorių DURSTINYS (iš skiaučių sukurtas produktas), kurio atskiras dalis galima keisti ar perlopyti. Taigi, jei būsime SAVIMI, pastebės TIE, kam to reikia. Jei leisimės būti velkami BANDOS gale ir kartu tempsime nenorinčiuosius gyventi GAUJOMIS ar KLANAIS, tai taip mums ir reikia....
BET MES JUK NEBENORIME BŪTI VERŠIAIS ar šiuo metu speičiamais šernais.......
uz referenduma,kad vagys pasikele sau algas butu sustabdyti!
Vėl buriasi šlėktų ir ES liokajų klanas, kuriuos vienija gobšumas ir pasiryžimas parduoti net tėvynę, jau nekalbant apie lietuvių tautą su visomis vertybėmis.
Toks įspūdis susidaro iš paskutinių žinių apie mūsų partijų ir valdžiūnų veiklą bei ruošiamus siurprizus tautai.
Pradėkime aiškintis iš esmės.
___Pagal LR Konstituciją:
Lietuvos suverenas yra:
„LIETUVIŲ TAUTA
– prieš daugelį amžių sukūrusi Lietuvos valstybę,
– jos teisinius pamatus grindusi Lietuvos Statutais ir Lietuvos Respublikos Konstitucijomis,
– šimtmečiais atkakliai gynusi savo laisvę ir nepriklausomybę,
– išsaugojusi savo dvasią, gimtąją kalbą, raštą ir papročius,
– įkūnydama prigimtinę žmogaus ir Tautos teisę laisvai gyventi ir kurti savo tėvų ir protėvių žemėje - nepriklausomoje Lietuvos valstybėje,
– puoselėdama Lietuvos žemėje tautinę santarvę,
– siekdama atviros, teisingos, darnios pilietinės visuomenės ir teisinės valstybės,
atgimusios Lietuvos valstybės piliečių valia priima ir skelbia šią KONSTITUCIJĄ.
...
- _Lietuvos valstybė yra nepriklausoma demokratinė respublika.
- _Lietuvos valstybę kuria Tauta. Suverenitetas priklauso Tautai.
- _Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių.
- _Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką.
- _Aukščiausią suverenią galią Tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus.
- _Valstybės valdžią Lietuvoje vykdo Seimas, Respublikos Prezidentas ir Vyriausybė, Teismas. Valdžios galias riboja Konstitucija. Valdžios įstaigos tarnauja žmonėms.
- _Konstitucija yra vientisas ir tiesiogiai taikomas aktas. Kiekvienas savo teises gali ginti remdamasis Konstitucija.
- _Svarbiausi Valstybės bei Tautos gyvenimo klausimai sprendžiami referendumu.
- _Valstybė reguliuoja ūkinę veiklą taip, kad ji tarnautų bendrai tautos gerovei...“
__Prieštaringai atrodo situacija Lietuvoje, kai ją bandai vertinti konstituciškai. Lietuvių tautos dauguma - Suverenas nuolat yra alinamas, praskolinamas, praranda savo ir valstybės turtą bei kitas vertybes, ribojamos jo teisės, bandoma svarbius klausimus nuslėpti ir nuspręsti be referendumo, kėsinamasi net į valstybingumo pagrindinius atributus ir valstybės suverenitetą, jau nekalbant, kad nuolat didėja socialinė atskirtis tarp turčių ir tautos daugumos, taip pat sudaromos išskirtinės galimybės net per krizes lobti lupikautojams bei spekuliantams, o valdžių liokajai nuolat pasigerina sąlygas Suvereno sąskaita.
__Tarnai taip susireikšmino, kad nebesiskaito su Konstitucija, nei su Suverenu ir įsigudrina juos apeiti, sau naudingus sprendimus įteisindami įstatymais, ir net suverenui niekiniais KT sapnininkais - galimai valstybės užvaldymo sąmoksle dalyvauja ne tik paskirtieji liokajai ir jų patarėjai, bet ir dalis tautos išrinktų įgaliotinių, kurie irgi supainioja interesus. Visi šie niekšai yra verti apkaltos.
Toks įspūdis susidaro iš paskutinių žinių apie mūsų partijų ir valdžiūnų veiklą bei ruošiamus siurprizus tautai.
Pradėkime aiškintis iš esmės.
___Pagal LR Konstituciją:
Lietuvos suverenas yra:
„LIETUVIŲ TAUTA
– prieš daugelį amžių sukūrusi Lietuvos valstybę,
– jos teisinius pamatus grindusi Lietuvos Statutais ir Lietuvos Respublikos Konstitucijomis,
– šimtmečiais atkakliai gynusi savo laisvę ir nepriklausomybę,
– išsaugojusi savo dvasią, gimtąją kalbą, raštą ir papročius,
– įkūnydama prigimtinę žmogaus ir Tautos teisę laisvai gyventi ir kurti savo tėvų ir protėvių žemėje - nepriklausomoje Lietuvos valstybėje,
– puoselėdama Lietuvos žemėje tautinę santarvę,
– siekdama atviros, teisingos, darnios pilietinės visuomenės ir teisinės valstybės,
atgimusios Lietuvos valstybės piliečių valia priima ir skelbia šią KONSTITUCIJĄ.
...
- _Lietuvos valstybė yra nepriklausoma demokratinė respublika.
- _Lietuvos valstybę kuria Tauta. Suverenitetas priklauso Tautai.
- _Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių.
- _Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką.
- _Aukščiausią suverenią galią Tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus.
- _Valstybės valdžią Lietuvoje vykdo Seimas, Respublikos Prezidentas ir Vyriausybė, Teismas. Valdžios galias riboja Konstitucija. Valdžios įstaigos tarnauja žmonėms.
- _Konstitucija yra vientisas ir tiesiogiai taikomas aktas. Kiekvienas savo teises gali ginti remdamasis Konstitucija.
- _Svarbiausi Valstybės bei Tautos gyvenimo klausimai sprendžiami referendumu.
- _Valstybė reguliuoja ūkinę veiklą taip, kad ji tarnautų bendrai tautos gerovei...“
__Prieštaringai atrodo situacija Lietuvoje, kai ją bandai vertinti konstituciškai. Lietuvių tautos dauguma - Suverenas nuolat yra alinamas, praskolinamas, praranda savo ir valstybės turtą bei kitas vertybes, ribojamos jo teisės, bandoma svarbius klausimus nuslėpti ir nuspręsti be referendumo, kėsinamasi net į valstybingumo pagrindinius atributus ir valstybės suverenitetą, jau nekalbant, kad nuolat didėja socialinė atskirtis tarp turčių ir tautos daugumos, taip pat sudaromos išskirtinės galimybės net per krizes lobti lupikautojams bei spekuliantams, o valdžių liokajai nuolat pasigerina sąlygas Suvereno sąskaita.
__Tarnai taip susireikšmino, kad nebesiskaito su Konstitucija, nei su Suverenu ir įsigudrina juos apeiti, sau naudingus sprendimus įteisindami įstatymais, ir net suverenui niekiniais KT sapnininkais - galimai valstybės užvaldymo sąmoksle dalyvauja ne tik paskirtieji liokajai ir jų patarėjai, bet ir dalis tautos išrinktų įgaliotinių, kurie irgi supainioja interesus. Visi šie niekšai yra verti apkaltos.
Manau visi isipareigojimai Esajungai turi buti atšaukti,žmonės balsavo
del stojimo į ES apgauti bei nupirkti už alaus butelį,o visi
,,isipareigojimai" buvo kruopščiai slepiami
@LSS Vievis
....ir ir ir skalbimo milteliai....
Seimo pirmininkė yra teisi. Net ir tuo atveju, jei tas trijų dalių referendumas prieštarauja mūsų narystei Europos sąjungoje ir gali sudaryti kitų blogų pasekmių. Žinoma, gaila, kad visuomenėje nebuvo pakankamai gerai išanalizuotos galimos pasekmės ir populistai surinko tokį didžiulį skaičių parašų. Nerimą kelia ir tai, kad kol nėra priimta įstatymo, kuris reglamentuotų žemės pardavimą atskirais atvejais, kai joks konkrečios teritorijos pardavimas yra negalimas dėl įvairių priežasčių. Tai padaryti būtina net ir tada, jei toks referendumas įvyktų ir jo rezultatas būtų teigiamas.
Nemanau, kad tokia baigtis turėtų daug šansų, bet mes nežinome, kiek lėšų jo propagavimui gali skirti mums nežinomi investuotojai, norintys įvaryti pleištą tarp Lietuvos ir ES. Esminis klausimas dėl jo surengimo yra šis: ar tikrai laiku ir pakankamas skaičius piliečių išsakė savo norą dalyvauti referendume? Nežinau paskutinių tyrimo ir parašų suderinimo rodiklių, tad ir vertinti to negaliu. Svarbiausia, kad viskas atitiktų įstatymines normas.
Nuosekliai ir atkakliai besiaiškinant galima daug ką suprasti giliau, sugebėti pažvelgti į problemą kitu kampu ir rasti tinkamus sprendimus. Kai pirmą kartą paviešinau savo apmąstymus apie žemės referendumą, jaučiau, kad sulauksiu daug kritikų. Dabar jų gerokai sumažėjo ir į žemiau primintas mintis jau žvelgiama atidžiau ir atlaidžiau.
PASIAIŠKINKIME GILIAU, kur yra esmių esmė nagrinėjant įvairius klausimus, sietinus su Lietuvos ir visos Europos Sąjungos reglamentais. Tuo tikslu verta pažvelgti kokios jėgos kovoja prieš euro įvedimą, energetinių projektų vystymą, dėl žemės referendumo. Pagrindiniai tokių ir panašių tikslų kovotojai akivaizdžiai atstovauja Rytų imperijos siekiams atstatyti buvusios sovietinės imperijos sienas ekonomiškai ir politiškai. Suklaidintų tokių aktyvistų demagogija taip pat netrūksta. Lietuva, manau, yra tas “kremlinų” svajonių kąsnelis, kurį jie vėl prarytų net nemirktelėję.
Vykdydama kai kuriuos projektus ar pasižadėjimus Europos Sąjungai Lietuva praranda šiek tiek savarankiškumo, tačiau išsaugo pačią esmę – vis stiprėjantį savarankiškumą nuo Rusijos interesų lauko. Esame specifinėje pasienio erdvėje, kuri ir toliau Rusijos neokomunistų ir nacionalistų laikoma laikinai netekta teritorija. V. Putino režimas savo politiką jau pakankamai aiškiai pademonstravo Moldovoje, Gruzijoje, Ukrainoje ir kitur. Nuolatinės ekonominės sankcijos be aiškios priežasties dažnai taikomos ir Lietuvai. Kaip stengiamasi paveikti mūsų ekonomiką ir politiką - taip pat akivaizdu. Visą situaciją platesniu mastu pradeda geriau suprasti ir kitos demokratinės šalys. Būtent dėl tokios agresyvios politikos gyvename sudėtingu ir pavojingu laikotarpiu.
Turime suprasti ir tai, kad Vakarams mes būsime labiau reikalingi ir įdomūs, jei mūsų ekonomika persipins su tų šalių politikos ir verslo tikslais. Jei jie pasitikės mūsų saugumu, galės drąsiau investuoti Lietuvoje, kurti čia geriau apmokamas darbo vietas ir bus labiau pasiryžę savo investicijas, reikalui esant, ginti nuo Rytų interesų invazijos. Taip, tame daugiau pragmatizmo, negu nuogos ideologijos, tačiau šiais laikais toks bendros ir laisvos rinkos pragmatizmas yra tai, kas gali mus labiau susieti su Europos ir NATO siekiais, bei labiau užtikrinti mūsų šalies įvairų saugumą.
Kai kas jau prakalbo apie “vaivorykštinę” koaliciją. Gal tokia teorinė galimybė ir bręsta, tačiau laikas jai dar gerokai ankstyvas. Tik po Apeliacinio teismo nutarties bus aiškiau, kokios galimybės išlieka toliau “kremlinų” interesus ginti Darbo partijai. Svarbus ir KT apsisprendimas dėl pakartotino priesaikos davimo termino. LLRA ir rusų frakcijos akiplėšiškumas taip pat gali versti LSDP keisti savo partnerius. Antrą vietą Seimo rinkimuose gavusi TS LKD gali pritarti ir Mažumos vyriausybės sudarymui. Jei konservatoriai pritars pozityviems A.Butkevičiaus vyriausybės sprendimams, būdami opozicijoje, ekonomika gali ne tik nesužlugti, bet ir sutvirtėti.Gal tuomet ir premjerui nereiks kiekvieno sprendimo derinti su V.Uspaskich statytine Seime, kurios staigiai prasidėjusi karjera gali dar staigiau pasibaigti. Visa tai tik priešlaikiniai pasvarstymai, tačiau ko nebūna gyvenime. Žinoma, tokioje Vokietijoje socialdemokratai kur kas panašesni į savo partijos pavadinimą. Tačiau net ir tokioje galingoje valstybėje kairieji kviečiami į talką kartu valdyti šalį. LSDP tenka nešti AMB aplinkos kuprą. Ja neatsikračius, ryškesnės permainos sunkiai įsivaizduojamos. Tačiau, kaip sakoma “niekad nesakyk: “niekada”…
Apsivalymas nuo “burokinių” darbiečių ir paksoidų jėgų būtų toks veržlumo proveržis, kad kai kurie laikini nesklandumai galėtų atrodyti tik menkniekis. Gal net pats didžiausias mūsų tikslas dabartinėje situacijoje yra ne tiek savų korumpuotų sukčių išgaudymas, o “kremlinų” apetitų sumažinimas. Kad praryti Lietuvos nebesvajotų. Na, o kad teisėsaugos problemos spręstinos, tai su tuo gali ginčytis nebent patys teisėsaugininkai. Ir tai ne visi, o tik “specifiniai”…
Nemanau, kad tokia baigtis turėtų daug šansų, bet mes nežinome, kiek lėšų jo propagavimui gali skirti mums nežinomi investuotojai, norintys įvaryti pleištą tarp Lietuvos ir ES. Esminis klausimas dėl jo surengimo yra šis: ar tikrai laiku ir pakankamas skaičius piliečių išsakė savo norą dalyvauti referendume? Nežinau paskutinių tyrimo ir parašų suderinimo rodiklių, tad ir vertinti to negaliu. Svarbiausia, kad viskas atitiktų įstatymines normas.
Nuosekliai ir atkakliai besiaiškinant galima daug ką suprasti giliau, sugebėti pažvelgti į problemą kitu kampu ir rasti tinkamus sprendimus. Kai pirmą kartą paviešinau savo apmąstymus apie žemės referendumą, jaučiau, kad sulauksiu daug kritikų. Dabar jų gerokai sumažėjo ir į žemiau primintas mintis jau žvelgiama atidžiau ir atlaidžiau.
PASIAIŠKINKIME GILIAU, kur yra esmių esmė nagrinėjant įvairius klausimus, sietinus su Lietuvos ir visos Europos Sąjungos reglamentais. Tuo tikslu verta pažvelgti kokios jėgos kovoja prieš euro įvedimą, energetinių projektų vystymą, dėl žemės referendumo. Pagrindiniai tokių ir panašių tikslų kovotojai akivaizdžiai atstovauja Rytų imperijos siekiams atstatyti buvusios sovietinės imperijos sienas ekonomiškai ir politiškai. Suklaidintų tokių aktyvistų demagogija taip pat netrūksta. Lietuva, manau, yra tas “kremlinų” svajonių kąsnelis, kurį jie vėl prarytų net nemirktelėję.
Vykdydama kai kuriuos projektus ar pasižadėjimus Europos Sąjungai Lietuva praranda šiek tiek savarankiškumo, tačiau išsaugo pačią esmę – vis stiprėjantį savarankiškumą nuo Rusijos interesų lauko. Esame specifinėje pasienio erdvėje, kuri ir toliau Rusijos neokomunistų ir nacionalistų laikoma laikinai netekta teritorija. V. Putino režimas savo politiką jau pakankamai aiškiai pademonstravo Moldovoje, Gruzijoje, Ukrainoje ir kitur. Nuolatinės ekonominės sankcijos be aiškios priežasties dažnai taikomos ir Lietuvai. Kaip stengiamasi paveikti mūsų ekonomiką ir politiką - taip pat akivaizdu. Visą situaciją platesniu mastu pradeda geriau suprasti ir kitos demokratinės šalys. Būtent dėl tokios agresyvios politikos gyvename sudėtingu ir pavojingu laikotarpiu.
Turime suprasti ir tai, kad Vakarams mes būsime labiau reikalingi ir įdomūs, jei mūsų ekonomika persipins su tų šalių politikos ir verslo tikslais. Jei jie pasitikės mūsų saugumu, galės drąsiau investuoti Lietuvoje, kurti čia geriau apmokamas darbo vietas ir bus labiau pasiryžę savo investicijas, reikalui esant, ginti nuo Rytų interesų invazijos. Taip, tame daugiau pragmatizmo, negu nuogos ideologijos, tačiau šiais laikais toks bendros ir laisvos rinkos pragmatizmas yra tai, kas gali mus labiau susieti su Europos ir NATO siekiais, bei labiau užtikrinti mūsų šalies įvairų saugumą.
Kai kas jau prakalbo apie “vaivorykštinę” koaliciją. Gal tokia teorinė galimybė ir bręsta, tačiau laikas jai dar gerokai ankstyvas. Tik po Apeliacinio teismo nutarties bus aiškiau, kokios galimybės išlieka toliau “kremlinų” interesus ginti Darbo partijai. Svarbus ir KT apsisprendimas dėl pakartotino priesaikos davimo termino. LLRA ir rusų frakcijos akiplėšiškumas taip pat gali versti LSDP keisti savo partnerius. Antrą vietą Seimo rinkimuose gavusi TS LKD gali pritarti ir Mažumos vyriausybės sudarymui. Jei konservatoriai pritars pozityviems A.Butkevičiaus vyriausybės sprendimams, būdami opozicijoje, ekonomika gali ne tik nesužlugti, bet ir sutvirtėti.Gal tuomet ir premjerui nereiks kiekvieno sprendimo derinti su V.Uspaskich statytine Seime, kurios staigiai prasidėjusi karjera gali dar staigiau pasibaigti. Visa tai tik priešlaikiniai pasvarstymai, tačiau ko nebūna gyvenime. Žinoma, tokioje Vokietijoje socialdemokratai kur kas panašesni į savo partijos pavadinimą. Tačiau net ir tokioje galingoje valstybėje kairieji kviečiami į talką kartu valdyti šalį. LSDP tenka nešti AMB aplinkos kuprą. Ja neatsikračius, ryškesnės permainos sunkiai įsivaizduojamos. Tačiau, kaip sakoma “niekad nesakyk: “niekada”…
Apsivalymas nuo “burokinių” darbiečių ir paksoidų jėgų būtų toks veržlumo proveržis, kad kai kurie laikini nesklandumai galėtų atrodyti tik menkniekis. Gal net pats didžiausias mūsų tikslas dabartinėje situacijoje yra ne tiek savų korumpuotų sukčių išgaudymas, o “kremlinų” apetitų sumažinimas. Kad praryti Lietuvos nebesvajotų. Na, o kad teisėsaugos problemos spręstinos, tai su tuo gali ginčytis nebent patys teisėsaugininkai. Ir tai ne visi, o tik “specifiniai”…
@Pikasas
Ar čia norėta priminti Stalino pamokymus J. Urbšiui..?
@Pikasas
čia Pikasius dėsto apie energetinius projektus. Gal turėtų drąsos pasakyti , kas sugriovė mūsų energetinę nepriklausomybę , kai buvome vieni pajėgiausių Rytų Europoje ? Ar tai nebuvo sėkmingiausias Rusijos projektas ? Šios aferos kaina , įvertinant infrastruktūros laidotuves, uždarymo kaštus , negautus mokesčius ir t.t. siekia 20 mlrd Lt.
O dar jis prisiminė , kad gaivinamas projektas K2. priminsiu , kad tai baigėsi LEO afera , kai buvo išvogta apie 1 mlrd. iš valstybės , t.y. iš mokesčių mokėtojų ir piliečių .
O dar jis prisiminė , kad gaivinamas projektas K2. priminsiu , kad tai baigėsi LEO afera , kai buvo išvogta apie 1 mlrd. iš valstybės , t.y. iš mokesčių mokėtojų ir piliečių .
Žemės pardavimas užsieniečiams, kurį esame įsipareigoję daryti Europos Sąjungai, yra svarbus valstybei ir jos visuomenei, todėl tam būtina rimtai pasiruošti. Kaip minimum turi būti paruoštas LR įstatymas, kuriame būtų numatytos visos sąlygos, kurios reglamentuotų visą procesą. Kol nėra aišku, kokią žemė gali būti parduodama, o kuri ne, kitos aplinkybės – sudėtinga piliečiams apsispręsti net ir tuo atveju, jei jie dalyvautų referendume. Be to, klausimai numatyti net trys. Visi jie gerokai skirtingi ir gali įnešti bereikalingą painiavą išsakant savo nuomonę. Kalbėti apie kažkokių riaušių būtinybę kol kas tikrai nėra jokios prasmės. Kiekvienas pilietis turi teisę pasirašyti dėl referendumo suruošimo ir, esant pakankamam skaičiui parašų, jame dalyvauti ar nedalyvauti. Tuomet demokratinėje valstybėje laimi daugumos piliečių nuomonė, atitinkanti įstatyme numatytus procentinius kriterijus. Lietuvoje įvyko labai svarbūs referendumai dėl Rusijos kariuomenės išvedimo, LR Konstitucijos priėmimo, dėl LR narystės ES. Tam , kad visuomenė būtų aktyvesnė ir, nežiūrint kaip ji balsuotų, ateitų į pastarąjį referendumą pakankamas skaičius piliečių, buvo balsuojama dvi dienas ar net padalinama “prizinė” smulkmė. Iki dabar “penkta kolona” negali to atleisti. Minėti referendumai buvo gyvybiškai svarbūs ir sėkmingi, kaip ir apklausa dėl LR Nepriklausomybės. Šeši organizuoti referendumai pripažinti neįvykusiais dėl mažo piliečių aktyvumo. LR Konstitucija gal ir nėra idealiai tobula, nes tokių net nebūna, tačiau ji daug ką išsprendė teisine kalba. Jos aiškintojai – Konstitucinis teismas retai kada sublizgėdavo padoriais jos aiškinimais. Ši aukščiausia teisinė institucija bandė savavališkai keisti teksto žodžių prasmę, trukdė Seimui vykdyti net ir tas funkcijas, kurios surašytos tame teisiniame akte. Prisiminkime išprievartautas Lietuvos pilietybės įstatymo peripetijas. Mano, nuomonė ši struktūra sudaryta iš tokių kadrų nors kainuoja daug, tačiau nepasiteisino. KT bandymai kištis į kitų valdžios institucijų funkcijas kartais būdavo netgi šiurpiai nesėkmingi. Keletą rimtų, svarbesnių Lietuvai klausimų galėjo išnagrinėti ir LR Aukščiausias teismas. Lietuvos kairiosios jėgos pritarė dabartinei Konstitucijai ir manau greitai dėl to pasigailėjo. Jos greitai perėmė visą valdžią Lietuvoje ir galėjo sulipinti sau patogesnius straipsnius. Gal “Česiūnės štabas” kai ką pražiopsojo?TĘSINYS. Galėjo turėti nemažą reikšmę ir 1994m. referendumas dėl neteisėto privatizavimo bei pažeistos teisėsaugos. Įstatymuose tada švietė, berods, net 47 skylės, ryškiai skirtos šiai nusikalstamai veiklai. Nors 90 procentų piliečių , jame dalyvavusių pasisakė “už”, tačiau iš viso dalyvavo tik 32 procentai iš bendro jų sąrašo. Tada buvę valdžioje LDDp-istai atkakliai pasidarbavo tam, kad visuomenės siekis neįsiteisintų. Prezidentas AMBrazauskas referendumo išvakarėse rėžė pusvalandžio kalbą,kad niekas neateitų balsuoti, kuri ankstesnes jo aplinkos pastangas užviršavo. Po nepavykusio referendumo sekantį rytą TV žiūrovai pamatė atvykusį svečią JAV gamtosaugininką V.Adamkų, kuris labai pasidžiaugė tokia LDDp-istų sėkme. Lietuva toliau pasiliko murgdytis korupcijos ir savavaldžiavimo pelkyne… Gal dar labiau pasidžiaugė Rytų imperijos energetikos šeimininkai, kai Lietuvoje 2012m. įvyko patariamasis referendumas dėl IAE statybos projekto stabdymo.”Pseudožalieji” pirmą žodį nukanda ir jau grūmoja už “Tautos valios negerbimą”. O ar ta dalis, kuri pasisakė už didesnę priklausomybę nuo užsienio energetikos, turėjo visą reikiamą informaciją? IAE paruošė tekstą ,kurį perskaitė A.Čekuolis TV ir radijo laidose. Prisiminkime, kiek purvo ant šio patyrusio žurnalisto buvo išpilta. Drįsčiau teigti, kad specialiai užsakyto purvo. Tuo pat metu beveik visos informacinės priemonės buvo pajungtos Kremliaus interesams. Užsakovų ausys prie Lietuvos kelio krūmuose kyšojo. Kai kas jų nepastebėjo, o kai kas gal net nenorėjo matyti. Verta įsivaizduoti, kokioje situacijoje yra Rytų imperijos pašonėje esanti Lietuva. Kiek joje yra jėgų, kurie vis dar tarnauja Maskvos siekiams sukelti bet kokią sumaištį imperijos pakraščiuose esančiose, laisvę pasiekusiose valstybėse. Daroma tai gan subtiliai, taikliai pasirenkant populistinius akcentus, kurie iš tikrųjų iš pirmo žvilgsnio atrodo labai patraukliai. Ir ne tik tai. Lietuvoje nesunku pastebėti tokių politinių darinių ir ekonominių grupių, kurioms nesunku tapti sėkmingais lobistais nes jos turi galimybes skirti tam nemažas lėšų sumas.
Visuomenei dažnai būna suvokti minėtų jėgų tikruosius savanaudiškus tikslus ir todėl yra manipuliuojama tokių piliečiu pasimetimu bei sąmoningumo stoka. Labai norisi sulaukti tokio laikmečio, kai Lietuvai kai kurios grėsmės bus gerokai sumažėję. Tada įvairūs referendumai gali tapti svarbiu stimulu teisingai strateguoti mūsų ateitį, išmintingai pasirenkant atitinkamą taktiką.
@Pikasas2
jau pateikta informacija , kad 2003m. kovo 20 seime įvykęs balsavimas dėl Lietuvos žemės pardavimo buvo nepavykęs , nes neatitiko procedūros , t.y. neužteko balsų konstitucijai keisti. O įformintas toks įstatymas yra konstitucijos klastojimas ir grubus pažeidimas .
Referendumas – aukščiausia Tautos valios išreiškimo demokratinė forma. Šia forma naudotis būtina labai atidžiai ir atsakingai. Kol kas Lietuvoje referendumai skinasi kelią į privalomą teisę gan sunkiai dėl įvairių priežasčių. Kartais juos bando organizuoti tokios nepatikimos jėgos, kad norisi po jų gražių kalbų ir įtikinėjimų paklausti: “Ar kvepalai “Krasnaja Moskva” vis dar gaminami? Jokiu būdu nenoriu smerktų tų eilinių aktyvistų, kurie gal net be jokio atlygio renka parašus mietuose ir kaimuose, įmonėse ir gatvėje. Labai tikėtina, kad daugelis jų mano, kad savo darbu tikrai pasitarnaus savo šaliai. Tačiau, kiekvienu atskiru atveju gali būti skirtinga situacija, skirtingi siekiai bei skirtingi užsakovai. Turime suvokti, kad užsakyminė žiniasklaida jau daugiau kaip du dešimtmečius atkakliai bando totaliai suniekinti, praktiškai visas Lietuvos valdžios institucijas. Tai iš esmės nėra teisinga. Seimą ir Prezidentą piliečiai renka tiesiogiai, šios institucijos sudaro Vyriausybę. Ir tik Teismas su visomis teisinėmis institucijos yra “ne prie ko”, t. y. valdantys pareigūnai teisėsaugoje yra skiriami įvairia tvarka, kuri nutolusi nuo Konstitucijos pagrindinių straipsnių apie Tautos prioriteto svarba, bei visuomenės teisę rinkti visas valdžios institucijas. Yra dar viena baimė, kuri skatino piliečius pasirašyti dėl referendumo. Atseit, žemę supirks užsieniečiai ir gali būti, kad Lietuvos valstybės identitetui bus suduotas rimtas smūgis. Pasaulyje tokį pavyzdį turime Izraelio valstybės formavime po II-o Pasaulinio karo. Masiniu genocido nuskriaustai tautai buvo leista atsitiesti, net sukuriant savo valstybę. Asmeniškai nemanau, kad Lietuvoje čia minima grėsmė yra išties reali. Rusijai dirbamos ar dar neįdirbtos žemės ryškus perteklius, pirkti žemę pasaulinėmis kainomis užsienyje jos piliečiai gali ir labiau išsivysčiusiose šalyse. Jei kažkas iš nostalgijos praeičiai panorės čia kurti verslą, tai laisva rinka savo sąlygas sudiktuos. Kur kas didesnė tikimybė, kad įsigyti žemės gali panorėti tų ES šalių žemdirbiai, kurie mato čia didesnes galimybes įsiterpti į žemės produkcijos rinką. Kol pakils samdomų darbuotojų atlygiai iki Vakarų šalių standartų, būtų tam tiks gal net labai palankus verslui laikotarpis. Jei ši mano paminėta baimė pas daugelį užgoš logiką ir protą, tai Seimo teisė yra numatyti įvairius papildomus reikalavimus, kurių pats griežčiausias galėtų būti nuoma nustatytam terminui, o pirkimas tik po to. Variantų yra visokių ir juos aptarti taip pat galima. Tačiau, turime nepamiršti vieno, kuris svarbus visai ES. Jei mūsų 500 mln bendruomenė nori rimtai konkurencingai pakovoti su JAV ir Pietryčių Azijos regionais, bendri projektai ES viduje gali būti prioritetiniai. Niekas milijardų už gražias akis nedalina. Vakarų Europos šalys – turčiai gal tikisi, kad dabartinė parama sugrįš su bendros ES bei tuo labiau su Šengeno erdvės rinkos privalumais. Mes vis primename savo valdžiai, kad norime gyventi kaip pasiturintys vokiečiai , olandai ar suomiai. Geras noras ir siekis. Tada “nusipelnysime gyventi geriau”, kai mąstysime ne “kremlinų” pakištomis “idėjomis”, o savo galva.
Lietuviai, kurių šioje šv. Marijos žemelėje dar yra trys milijonai, darbšti ir gabi tauta. Ne prastesnė už kitas. Tad viskas mūsų ryžte ir apsisprendimuose. Esu už kiekvieną prasmingą referendumą. Jei bus paskelbtas referendumas dėl žemės – būtina aiškintis apie jo galimas pasekmes. Lozungas “Lietuva – lietuviams” čia netinka. Lietuva – visiems šioje šalyje gyvenantiems ir savo šalį gerbiantiems piliečiams ir gyventojams. Vystykime toliau savo gebėjimus darbe, gerbkime savo šalies gyventojų tradicijų įvairovę, puoselėkime kultūrą ir pasikliaukime savo protu, kurio tobulėjimui ribų nėra. Sėkmės visiems, siekiantiems tiesos ir teisingumo.
visu pirma referendumas reikalingas del pacio referendumo nes dabar reik 300000 parasu o turetu uztekt 100000 parasu jam surengti o antras dalykas jo rezultatai turi buti isakymas valdziai apie istatymu priemima... o dabar net ir ivykus referendumui ir tautai pasakius ko ji nori keli politikai padaro savaip...
REKLAMA
REKLAMA
Graužinienė – už referendumą dėl žemės pardavimo užsieniečiams