Kūrėjams talkino stilistė Agnė Skripkinaitė, o dirbtuvių metu menininkai, pasitelkę siūlus, dažus, trafaretus, markerius, dekoracijas, blizgias formas, iš įprastinių „Adidas Originals“ marškinėlių sukūrė savitus festivalio drabužius.
„Šių kūrybinių dirbtuvių idėja buvo suburti talentingus žmones, pasiruošti artėjančiam festivaliui ir drauge sukurti originalius marškinėlius. Puikiai praleidome laiką, o ir rezultatas džiugina – menininkai turėjo įvairių idėjų, kūrybinio polėkio“, – pasakojo „Adidas“ prekės ženklo marketingo vadovė Lietuvoje Justina Barauskaitė. Atlikėja Alice Way pasirinko rožinius marškinėlius ir pasitelkusi blizgių detalių dekoracijas sukūrė labai puošnų, romantišką drabužį, ant kurio puikuojasi ir jos dainos „Vanity Fair“ pavadinimas.
„Norėjau pagaminti švytinčius, svajingus marškinėlius, kurie atspindėtų romantišką mano muzikos stilių. Manau, kad jie puikiai tiktų kūrybiškai, naujus iššūkius dievinančiai merginai, kuri mėgaujasi kiekviena gyvenimo akimirka“, – sakė Alice Way.
„jama&W” vokalistas Rokas Grajauskas ant marškinėlių ranka parašė visą populiariausios grupės dainos „Daina apie nelaimingą meilę“ tekstą.
„Mano idėja – ant marškinėlių patalpinti rankraštį. Pasirinkau mūsų grupės fanų labai mėgstamą dainą ir tikiu, jog marškinėliai atiteks tam žmogui, kuriam ji nuoširdžiai patinka“, – pasakojo Rokas.
Graffiti meistras Tadas Vincaitis buvo ištikimas savo didžiausiai aistrai – puolęs gamintis trafaretus, jis marškinėlius papuošė ryškiais mėlynais bei pilkais „Adidas Originals“ logotipais, įvairiais graffiti užrašais.
Tuo tarpu tatuiruočių meistrė Kamila nusprendė sukurti labai vasarišką ir puikiai festivaliui tinkantį apdarą. Mergina pasitelkė ne tik spalvas, dekoracijas, bet ir žirkles.
Laimėti vienetinius menininkų sukurtus marškinėlius galės rugpjūčio 1-3 d. Rumšiškėse vyksiančio muzikos festivalio „Granatos Live“ dalyviai. Visi jie kviečiami apsilankyti „Adidas Originals“ palapinėje ir dalyvauti „asmenukės“ nuotraukų konkurse. Savo išmaniuoju telefonu nusifotografavę bei socialiniuose tinkluose „Facebook“ ar „Instagram“ paskelbę nuotrauką su specialiomis žymomis #granatos2014 #originals, jie pretenduos laimėti ne tik marškinėlius, bet ir daugelį kitų prizų. Menininkų sukurti marškinėliai laimėtojams bus įteikti rugpjūčio 2 d. „Nescafe“ jaunųjų atlikėjų scenoje.