Paslaugų, susijusių su abonento buvimo vietos nustatymu, rinkos apimtis gali padidėti iki 8 milijardų JAV dolerių, jei bevielio ryšio operatoriai plėtos šias paslaugas taip, kaip jie plėtojo trumpųjų žinučių (SMS) siuntimo paslaugų segmentą.
Pasak naujausio agentūros "Strategy Analitics" tyrimo ataskaitos, kurią apžvelgia IT agentūra "Cnews", su abonento buvimo vietos nustatymu susijusių paslaugų rinkos augimas buvo sustabdytas, bevielio ryšio operatoriams atsisakius investuoti į šį segmentą pakankamai lėšų.
Nors bevielio ryšio operatoriai šiuo metu gali nustatyti vartotojų buvimo vietą, buvimo vietos nustatymo įrangai ir su šia paslauga susijusioms platformoms turi būti skirti gerokai didesni finansiniai ištekliai, jei bevielio ryšio saugumas, navigacijos ir pramogų priedai turi išnaudoti visą savo potencialą.
Bevielio ryšio operatoriai gana nenoriai investuoja į buvimo vietos nustatymo sprendimus, tačiau rinkoje jau pasirodo strategijos, kurių jie gali imtis, norėdami pačiu artimiausiu metu atgaivinti šią rinką.
ELTA