Be šių pradinių centrų sąjunga taip pat sudarys lankstų pagrindą, leisiantį abiem bendrovėm ieškoti kitų bendradarbiavimo sričių.
Tikėdama sąjungos sėkme ir rodydama ilgalaikės verslo partnerystės įsipareigojimus „Panasonic“ investuos 10 milijonų eurų ir įsigis nedidelę „Gorenje“ akcijų dalį bei leis esamiems ir naujiems akcininkams gauti naudą iš sąjungos, o „Gorenje“ padidins akcinį kapitalą, akcijomis bus prekiaujama daugiau nei vienoje biržoje.
Strateginė sąjunga abiem šalim leis geriau tarnauti klientams ir sukurti sinergiją, leisiančią panaudoti kiekvienos šalies atitinkamas stiprybes ir konkurencinį pranašumą.
P. Franjo Bobinac, „Gorenje“ prezidentas ir vyriausiasis vykdomasis pareigūnas sakė: „Strateginės sąjungos sudarymas su tokios reputacijos kaip „Panasonic“ korporacija yra istorinis įvykis „Gorenje“ ir svarbus žingsnis siekiant mūsų strateginių tikslų. „Panasonic“ yra pasaulio lyderė, kurios tradicijos apima beveik 100 metų ir stipri įsipareigojimais investuoti į žaliąsias naujoves; „Gorenje“, siekianti savo ilgalaikės vizijos įgyvendinimo, gerai išmano Europos ir jos vartotojų rinką ir daugiausia dėmesio skiria dizainui, naujovėms ir kokybei. Dizaino, gamybos ir pardavimų derinimas duos naudą abiem įmonėms ir pasieks galutinius vartotojus bei kitas suinteresuotąsias grupes. Ši partnerystė suteiks daug galimybių abiem korporacijoms ir tikrai sudarys naujų galimybių ateityje. Mes džiaugiamės bendradarbiavimu su „Panasonic“.
P. Laurent Abadie, „Panasonic“ Europos skyriaus pirmininkas ir vyriausiasis vykdomasis pareigūnas sakė: „Gorenje“ įsipareigojimas kurti naujoviškus, aukštos kokybės gaminius, kurių dizainui taip pat skiriama daug dėmesio, reiškia, kad tai ideali „Panasonic“ partnerė. Mes džiaugiamės būsimu bendradarbiavimu kuriant tvirtą ir ilgalaikę platformą augimui, kuris suteiks abiem organizacijoms naujų stiprybių Europos namų buitinės technikos rinkoje. Sujungdami mūsų gaminius, kurie papildo vieni kitus, ir gamybos technologijas, pardavimo kanalus ir rinkodaros žinias, mes artimiausiais metais sieksime klientams visoje Europoje, įskaitant Rusiją, pateikti pažangią, „sumaniąją“ ir ekologinę buitinę techniką.“
„Gorenje“ ir „Panasonic“ bendrai įgyvendins sąjungą mokslinių tyrimų ir plėtros, gamybos ir pardavimų srityse, iš pradžių daugiausia dėmesio skiriant bendram naujos kartos skalbyklių, kurios bus platinamos ES rinkoje, kūrimui, „Gorenje“ gamins „Panasonic“ prekių ženklo šaldytuvus, kurie bus platinami ES, Rusijoje ir kitose NVS rinkose, ir bendrai pasirinkto „Panasonic“ prekių ženklo įmontuotos buitinės technikos platinimo galimybei Europoje ir „Gorenje“ įmontuojamų orkaičių gamybai.