Daugumą klausimų apie savo personalą įmonės gali išpręsti pasinaudodamos „Google“ pavyzdžiu, kadangi šiandien čia yra geriausias analizės centras, rašoma portale „The Atlantic“.
Kai prie „Google“ analizės skyriaus 2006 metais prisijungė chemiko išsilavinimą turintis Prasadas Setty, kompanijoje buvo sprendžiama, kuris iš 42 atspalvių yra patrauklus vartotojui ir geriausiai skatina spausti nuorodą.
Pats P. Setty sureikšmina skaičius ir teigia, kad pagal juos ir žmonių pasirinkimus galima spręsti apie jų elgesį, o eksperimentai leidžia nusakyti tam tikrų poelgių motyvus.
Jo vadovaujamas „People Analitics“ skyrius nepateikia galutinės informacijos apie žmonių elgesį, tačiau kitiems skyriams leidžia suprasti, kaip ir kodėl tam tikrus sprendimus daro tiek „Google“ vartotojai, tiek darbuotojai.
Per keletą metų P. Setty komanda rado keletą įdomių įžvalgų, kurios padėjo sumažinti darbo pokalbių skaičių, kadangi papildomi pokalbiai nepadėjo pagerinti įdarbinimo kokybės. Jos taip pat padėjo optimizuoti organizacijos ir tam tikrų departamentų dydį bei geriau organizuoti motinystės atostogas, o tai perpus sumažino išlaidas.
Mokslininkas sukūrė naujo darbuotojo pirmų keturių dienų darbotvarkę, kuri produktyvumą pakėlė 15 procentų bei algoritmą, pagal kurį galima įvertinti, kiek atmestų darbo prašymų peržiūrėjimas leido priimti naujų talentų, kurie nebūtų priimti naudojant seną analizę.
Žinoma ties šiais atradimais darbas nesustoja. P. Setty dabar siekia atskleisti „Google“ sėkmės paslaptį ir nustatyti, kokio tikslaus skaičiaus bei kokių žmonių reikia, kad komanda dirbtų idealiai.
Galiausiai jo komanda yra vertinama tarp verslo partnerių, nes šie pagal pavydžius gali taikyti pakeitimus savo bendrovių personale.