Anot Arnoldo Lukošiaus, „Tele2 Inovacijų biuro“ eksperto, „Google“ atnaujinimai leidžia vartotojams atrasti naujų būdų rinkti ir tyrinėti informaciją. Pasak jo, visi patobulinimai turėtų būtų prieinami vartotojams per artimiausius kelis mėnesius.
Paieškos trumpiniai (angl. „Shortcuts). Yra daugybė būdų atlikti paiešką „Google“, ne tik įvedant tekstą. Galite ieškoti produktų įkeldami nuotraukas, versi tekstą naudodami „Google Lens“ arba surasti dainas, niūniuodami į mikrofoną. Dabar „iOS“ skirtoje „Google“ programėlėje visi pažangūs paieškos būdai bus aiškiau matomi naudojant sparčiuosius klavišus.
Rezultatai paieškos juostoje. „Google“ dar labiau pagreitina mobiliąją paiešką – dabar paieškos juostoje matysite nuorodas į gautus rezultatus. Kai pradėsite rašyti tekstą, „Google“ pradės rodyti rezultatus dar prieš paspaudžiant paieškos mygtuką.
Užklausos patikslinimai. „Google“ dar labiau palengvins paiešką, pateikdama raktažodžių arba temų pasiūlymus, kad galėtumėte rasti jums aktualiausius rezultatus. Į mobiliosios paieškos juostą suvedus užklausą, „Google“ pasiūlys idėjų, kaip galite patikslinti užklausą. Pavyzdžiui, ieškant geriausių Lietuvos miestų atostogoms, „Google“ pateiks siūlomus papildomus raktažodžius, kaip „geriausi Lietuvos miestai atostogoms su šeima“.
Žiniatinklio istorijos. „Google“ siekia paiešką paversti dar vaizdingesne, todėl dar labiau integruoja „Google Web Stories“. Ši funkcija labai primena socialiniame tinkle „Instagram“ matomas istorijas (angl. „Stories). Pavyzdžiui, ieškodami informacijos apie planuojamą aplankyti miestą, galėsite rasti nuotraukų ir vaizdo įrašų, kuriuos internete talpina šiuose miestus aplankę žmonės. Naujasis turinio rodymas primena „iOS“ valdiklius (angl. „Widgets“), bakstelėję juos, galėsite atidaryti turinį visame ekrane.
Teksto, vaizdų ir vaizdo įrašų derinimas. Įdiegus atnaujinimus, jums nebereikės perjunginėti skirtukų „Žiniatinklis“, „Vaizdai“ ir „Vaizdo įrašai“, nes „Google“ viską rodys pirmajame puslapyje. Taip matysite aktualiausią turinį iš įvairių šaltinių, nesvarbu, kokio jis formato – teksto, paveikslėlių ar vaizdo įrašų. Balandžio mėnesį „Google“ pristatė daugialypės paieškos funkciją (angl. „Multisearch“), kuri leidžia vartotojams prie nufotografuoto objekto ar turimo paveikslėlio pridėti papildomos informacijos, kaip spalva, taip susiaurinant paiešką. Šiam įrankiui JAV susilaukus didelio populiarumo, per kelis ateinančius mėnesius jis bus pradėtas diegti visame pasaulyje net 70 kalbų.
Nauji žemėlapio naudojimo būdai. Naujovių sulauks ir „Google Maps“ paieška, viena iš naujų funkcijų – „Neighbourhood vibe“, leidžianti pasirinkti kaimynystę ir stebėti, kaip atgyja populiariausios jos vietos. Tai padaryti padės dirbtinio intelekto technologija kartu su „Google Maps“ naudotojų paliktais atsiliepimais, nuotraukomis ir vaizdo įrašais. Artimiausiais mėnesiais ši funkcija pradės veikti visame pasaulyje „Android“ ir „iOS“ sistemose. „Google“ kuria dar labiau įtraukiantį žemėlapį, naudodama naują funkciją – „Immersive View“. Ji ne tik leis stebėti pasaulio žymiausių objektų nuotraukas iš aukštai, bet ir pateiks naudingą informaciją apie šias vietoves, kaip jų užimtumas, numatomos oro sąlygos ir kur rasti įėjimus į pastato vidų.