Norėdami padaryti interneto paieškos rezultatus tikslesnius, vartotojai turi pateikti kuo daugiau informacijos apie save. Tokias rekomendacijas praėjusią savaitę vykusioje „IFA 2010“ parodoje išsakė „Google“ direktorius Erikas Šmitas (Eric Schmidt).
„Tai įvairi informacija: elektroninio pašto adresas ir bet kuri kita paskelbta informacija, žinoma, vartotojui leidus“, - savo „Google“ vadovas.
Šmitas mano, kad po kurio laiko paieškos sistema galės pati pasiūlyti vartotojui įvairias interneto svetaines, „apie kurias jis nežino, tačiau kurios jį gali sudominti“.
„Mano manymu, tai kitas didelis žingsnis virtualios paieškos pasaulyje“, – teigia „Google“ direktorius.
Tačiau, kad tai įvyktų, sistemai reikia žinoti kuo daugiau informacijos apie užklausos autorių.
Įdomu tai, jog tuo pat metu, kai interneto milžinės vadovas patarinėjo pateikinėti kuo daugiau asmeninės informacijos, Vokietijoje vyko diskusija apie „Google Street View“ paslaugą, kuris visuomenės manymu, kelia grėsmę jų asmeniniam gyvenimui.