Bendrovė „Google“ pranešė papildžiusi populiariąją „Google Maps Street View“ paslaugą nauja Lietuvos vaizdine medžiaga, leisiančia sparčiai augančiai pasaulinei interneto bendruomenei virtualiai aplankyti gražiausias Lietuvos vietas.
Skelbiama, kad atnaujinta „Street View“ paslauga suteikia galimybę išsamiai iš vidaus ištyrinėti istorinius pastatus - Lietuvos nacionalinį muziejų ar senąją Vilniaus rotušę, pasivaikščioti eiliniams lankytojams uždaru Prezidentūros parku, pasigėrėti kvapą gniaužiančiais vaizdais, atsiveriančiais nuo Lietuvos nacionalinio simbolio – Gedimino pilies bokšto.
Pasak bendrovės atstovų, vaizdai, išplėsiantys „Google Street View“ paslaugos galimybes, neapsiribos Vilniumi ir jame esančiais objektais. Bus galima aplankyti Lietuvos valstybingumo lopšį – Kernavę, Kauno Ąžuolyną bei Zoologijos sodą, UNESCO saugomas Kuršių Nerijos kopas, o taip pat daugelį kitų objektų visoje Lietuvoje, kurie nebuvo įtraukti į „Street View“ paslaugos debiuto metu – lygiai prieš metus, 2013 m. sausį. Pranešama, kad kolekciją pavyko išplėsti pasitelkus „Trekker“ – kuprinę su joje sumontuota vaizdo fiksavimo įranga, leidusią aplankyti vietas, kuriose visiškai draudžiamas automobilių eismas, bei specialų vežimėlį „Trolley“, naudotą fiksuojant vaizdus pastatų viduje.
„Google“ rinkodaros vadovo Baltijos šalims Regimanto Urbano teigimu, „Street View“ paslauga Lietuvoje išpopuliarėjo nuo pat pirmosios jos veikimo dienos. Ji leido vartotojams aplankyti sau brangias bei įsimintinas vietas visoje Lietuvoje, pasivaikščioti savo vaikystės keliais arba nukeliauti ten, kur būtų sunku apsilankyti fiziškai.
„Tačiau ne mažiau svarbu tai, kad „Street View“ suteikė daugybę iki tol nematytų galimybių verslui bei turizmo paslaugų organizatoriams. Ši paslauga tiesiog neįtikėtinai paranki visiems norintiems geriau prisistatyti savo klientams visame pasaulyje, taip dar labiau prisidedant prie Lietuvos vardo populiarinimo užsienyje“, - sakė jis.
Būti matomiems internete svarbu ne tik siekiant praplėsti savo lankytojų ratą, sakoma bendrovės pranešime. Naujausi vartotojų elgsenos tyrimai rodo, kad tai tiesiog būtinybė pasiekti šiuolaikinius vartotojus. Remiantis „Google Zeitgeist“ tyrimu, tarp dešimties populiariausių paieškų naudojant raktažodį „Lietuva“ 2013 m. buvo paieškos „Lietuvos sostinė“, „Lietuvos žemėlapis“, „Vilnius, Lietuva“, „kur yra Lietuva?“, „Kaunas, Lietuva“, ir „Klaipėda, Lietuva“. Pasak „Google“ atstovų, tai tik dar kartą patvirtina, jog populiariausios paieškos tiesiogiai siejasi su žemėlapių paslaugomis, o galimybė matyti kaip konkreti vietovė atrodo iš tikrųjų yra labai svarbus įrankis pritraukti į šalį užsienio turistų.
„Google“ atstovų teigimu, naudojantis „Google Maps Street View“ (ir visai neseniai debiutavusiu žemėlapių redagavimo įrankiu „Map Maker“, leidžiančiu eiliniams vartotojams tikslinti žemėlapių duomenis bei papildyti juos unikaliais, tik vietos gyventojams žinomais duomenimis), pristatyti Lietuvos kultūros ir gamtos perlus bei pritraukti daugiau keliautojų į Lietuvą, yra puiki galimybė nemokamai reklamuotis globalioje kelionių rinkoje.