Bendrovė „Google„ išleido programinį įrankį „Google Cloud Connect for Microsoft Office“, kurio uždari bandymai buvo pradėti praėjusių metų lapkričio mėnesį.
Šis įrankis suteikia galimybę keliems vartotojams dirbti su tekstiniais dokumentais, elektroninėmis lentelėmis ar skaidrėmis nepasitraukus iš „Microsoft„ biuro programų paketo „Microsoft Office“ aplinkos, teigiama „Google„ pranešime. Visų pataisymų ir papildymų sinchronizavimas vykdomas per „Google Docs“ programų rinkinį. Dėl to visi bendro projekto dalyviai, dirbantys „Microsoft Office" programomis, gali naudoti pačiais naujausias redaguojamų dokumentų versijas.
Skelbiama, kad „Google Cloud Connect for Microsoft Office„ suderinamas su „Microsoft Office 2003“, „Microsoft Office 2007„ ir „Microsoft Office 2010“ versijomis. Norint naudotis šiuo įrankiu būtina turėti „Google" paskyrą. Jei pakeitimai atvertame bendro naudojimo dokumente buvo padaryti neprisijungus prie interneto, sinchronizavimas bus atliktas pirmą kartą prie jo prisijungus, sakoma pranešime.
Bendrovė „Microsoft„ siūlo savąjį internetinį biuro programų rinkinį „Office Webb Apps“, kuriame taip pat yra kolektyvinio darbo priemonės.
Šiame vaizdo siužete – „Google Cloud Connect for Microsoft Office" pristatymas.