Sprendžiant iš JAV Vertybinių popierių komisijai pateiktų „Google“ dokumentų, kompanija nori, kad reklama „AdWords“ būtų visur, bet kuriame įrenginyje, kur tik įdiegta „Google“ programinė platforma, įskaitant ir tokius buitinius prietaisus, kaip šaldytuvai.
Viskas prasidėjo nuo to, kad komisija pareikalavo iš „Google“ ir kitų kompanijų daug detalesnės informacijos apie pajamas ir pelnus, kuriuos leidžia gauti mobilūs įrenginiai, rašo leidinys „The Wall Street Journal“.
Interneto gigantas atsisakė tai padaryti, motyvuodamas tuo, jog „Google“ tarnybos (įskaitant reklamą) gali atsirasti „įvairiausiuose įrenginiuose artimiausioje ateityje“.
Be jau minėtų šaldytuvų, kalbama ir apie automobilių prietaisų skydelius, termostatus, laikrodžius ir akinius – ir tai yra tik „kai kurie iš galimų“ įrenginių. Pareiškime teigiama, jog šių priežasčių „Google“ reklamos sistema nesiorientuos į konkrečius įrenginius.
Šiuo metu jau žinome apie termostatus „Nest“. Juos kuriančią kompaniją „Google“ įsigijo šių metų vasario mėnesį už 3,2 mlrd. JAV dolerių. Taip pat žinome apie išmaniuosius akinius „Glass“ ir laikrodžiams skirtą operacinę sistemą „Android Wear“. Tačiau „Google“ šaldytuvas? Tai tikrai naujiena!