„Google“ apkaltino paieškos sistemą „Bing“ savo paieškos rezultatų kopijavimu. Dažnai pagal tam tikras paieškos užklausas „Bing“ rodomos nuorodos sutampa su „Google“ paieškos rezultatais.
„Google“ teigia, kad „Bing“ „sukčiavimas“ buvo nustatytas gruodį, atlikus specialų patikrinimą. Kompanijos darbuotojai susiejo abiejų paieškos sistemų beprasmių paieškos užklausų rezultatus. Pavyzdžiui, įvedus „mbzrxpgjys“, „Google“ rodė nuorodą į „smartfonus“ gaminančios bendrovės RIM tinklalapį. Po kelių savaičių tokį pat rezultatą buvo galima pamatyti ir paieškos sistemoje „Bing“.
„Bing“ paieškos rezultatus veikia apie vartotojų lankomus tinklalapius renkami duomenys, kurie paieškos sistemai pateikiami ir per „Internet Exporer“ naršyklėje esančią funkciją „Suggested Sites“.
„Nė karto per savo dvidešimties metų karjerą aš nemačiau, kad bendrovė elgtųsi taip neetiškai“, - interviu „Microsoft“ veiksmus įvertino „Google“ atstovas Amitas Singhalas.
„Bing“ viceprezidentas Haris Šumas atmetė „Google“ kaltinimus, teigdamas, jog „Bing“ nekopijuoja kitų paieškos sistemų rezultatų. „Bing“ paieškos rezultatų formavimą esą įtakoja apie tūkstantis faktorių, o surinkti duomenys apie vartotojų elgesį internete yra tik vienas iš jų, „Bing“ tinklaraštyje rašė Šumas.
Bendrovės „comScore“ duomenimis, gruodį „Google“ užėmė 66,6% JAV paieškos rinkos, „Yahoo“ – 16%, o „Bing“ – 12%.