Dvi didžiausios interneto paieškos sistemos „Google“ ir „Yahoo!“ pranešė pradedančios 2 savaičių trukmės eksperimentą, kurio metu keisis kontekstine reklama, pranešė BBC.
„Yahoo!“ pranešime teigiama, kad pagrindinės jos konkurentės kontekstinės reklamos skelbimo sistema „Google AdSense“ skelbs reklamą „Yahoo.com“ svetainėje. Reklaminės „Google“ nuorodos bus pateikiamos prie „Yahoo!“ paieškos rezultatų kartu su „Yahoo!“ reklama. Pranešama, kad „Google“ reklama bus skelbiama ne daugiau nei 3 proc. „Yahoo!“ iš JAV teritorijos pateiktų paieškos užklausų. Bendrovė pabrėžia, kad bandomasis dalyvavimas „AdSense“ programoje dar nereiškia, kad ateityje ji ketina sudaryti su „Google“ sutartis dėl reklamos skelbimo.
Kai kurie analitikai teigia, kad „Google“ ir „Yahoo!“ keitimasis reklama – ženklas, kad „Yahoo!“ ieško būdų, kaip galėtų išvengti „Microsoft“ planuojamo prijungimo. Beje, „Microsoft“ nedelsdama reagavo į abiejų paieškos sistemų reklamos eksperimentą, savo svetainėje paskelbusi korporacijos vyriausiojo teisininko komentarą. Jame tvirtinama, kad bet koks „Google“ ir „Yahoo!“ bendradarbiavimas leis „Google“ iki 90 proc. pasididinti savąją paieškos reklamos rinkos dalį, o tai pablogins konkuravimo sąlygas.