Skaitmeninė žurnalistika, nors jau dabar itin populiari, tačiau vis dar ieško savo verslo modelio ir naujų inovacijų sričių. Į tai atsižvelgusi kompanija „Google“ investuoja 5 mln. JAV dolerių naujovėms skaitmeninėje žurnalistikoje skatinti.
Interneto milžinas nori padėti įgyvendinti naujus pokyčius, susijusius su naujienų pasiekiamumu internete ir šiuo tikslu skyrė pinigų dotacijų nepelno organizacijoms, kurios, pasak „Google“, plėtoja naują požiūrį į žurnalistiką skaitmeniniame amžiuje.
Viena iš dotacijos gavėjų tapo JAV įsikūrusi organizacija „Knight Foundation“ – jai buvo skirta 2 mln. JAV dolerių. Tačiau „Google“ atstovas patvirtino, kad panašaus tipo investicijų sulauks ir kitose šalyse veikiančios organizacijos. Clare Armand-Delille teigimu, kiti 3 mln. JAV dolerių bus investuoti kitose šalyse, kuriose veikia į „Knight Foundation“ panašūs žurnalistikos projektai.
„Google“ tiki, kad žurnalistikos plėtojimas yra lemiamas interneto ir visuomenės raidos veiksnys. Viena svarbiausių žurnalistikos savybių įvardijamas akivaizdus demokratijos funkcionavimas. „Google“ atstovas Nikesh Arora tvirtina, kad žiniasklaidos korporacijoms ir toliau veiksmingai plečiant savo veiklą internete „Google“ suteiks pagalbą technologijų srityje - eksperimentuojant su naujienų pateikimo būdais ar gerinant svetainių patrauklumą skaitytojams.
Justinas Grinius