„Draudimo kompanijos mato šiose technologijose daug teigiamų dalykų", – sakė Antonis Levandovskis, „Google“ savaime važiuojančios mašinos projekto vadybininkas.
A. Levandovskis neatskleidė su kuriomis draudimo kompanijomis buvo kalbėta. Jis paminėjo, kad vyko diskusijos, kokie mokesčiai būtų taikomi mašinai, jei vairuotojas ar kompiuteris valdytų mašiną.
Kovo mėnesį „Google“ pranešė, kad bandymų metu buvo nuvažiuota daugiau kaip 200 000 mylių be eismo įvykių.
A. Levandovskis kalbėjosi su keliais šimtais inžinierių, kurie pabrėžė, kad autonominė transporto priemonė visada buvo apie 10 metų ateityje. „Manau, kad atėjo laikas įveikti šį laikotarpį ir įvesti mašiną į rinką. Nėra prasmės laukti dar 10 metų, kol pasirodys nauji modeliai".
Jis taip pat pripažino, kad kažin ar bus pasiektas toks taškas, kad mašina galėtų važiuoti visai be vairuotojo visą kelią. Tačiau tai tikrai padėtų išvengti daugelio eismo įvykių.