Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dar likus dviems savaitems iki renginio pradžios, bilietų į tris dienas trunkantį festivalį (rugsėjo 14-16d.) nebuvo nei kvapo. 146.000 bilietų buvo išparduoti per rekordiškai trumpą laiką, tai pirmasis rekordas, kuris buvo užfiksuotas dar savaitgaliui neprasidėjus. Tai buvo dar vienas įrodymas, kad tai yra pačios didžiausios senovinių automobilių lenktynės pasaulyje.
Kaip ir priklauso didžiausiam renginiui pasaulyje, žiūrovų, dalyvių(Martin Brundle, Christian Horner, Adrian Newey, Sir Stirling Moss, Sir Jackie Stewart, John Surtees, Jean Alesi…) ir žvaigždžių (Ewan McGregor, Kim Cattrall, Eva Longoria, Rowan Atkinson, Take That’s Howard Donald ir t.t.) čia sulaukta iš viso pasaulio. Daugialis svečių čia pabuvoję vieną kartą į jį sugrįžta dar ne kartą, o kai kuriems dalyvavimas jame prilygsta šeimos šventės svarbumui. Didžioji dauguma svečių atvyksta pasipuošę 1940m., 1950m. Ir 1960 metų laikmečio mados rūbais. Renginio organizatoriai net pasilieka sau teisę, neįleisti asmens į renginį, jeigu jo apsirengimo stilius visiškai neturi jokio panašumo į renginio laikmečio stilių.
Kėkvieną dieną trasoje vyko paradai, susiję su amerikiečių lenktyninku, lenktyninių automobilių kūrėju ir lenktynių komandos savininku Dan Gurney. Paskutinę renginio dieną jis buvo įamžintas kaip šių metų festivalio prezidentas, o jo pagerbimui danguje griaudėjo fejerverkai bei trasoje ratus suko jo sukurtų bei vairuotų automobilių virtinė, kurios priekyje skriejo raudonasis Ford GT40. Šis GT40 modelis iš kitų išsiskiria burbulo formos iškilimu ant stogo, kuris buvo padarytas tam, kad Dan Gurney vairuojant automobilį atsirastų vietos ir šalmui.
Dviejų sportinių automibilių 50-mečio jubiliejui paminėti, kas dieną buvo rengiamas Ferrari 250 GTO paradas bei Shelby Cup lenktynės, kurias sudarė tik Cobra automobiliai. Ferrari 250 GTO paradas buvo sudarytas iš 14 šio modelio automobilių, kurių bendra vertė viršijo 300 mlijonų Anglijos svarų.
Pirmą kartą istorijoje buvo galima gyvai pamatyti „Silver Arrows“ gyvą demonstraciją, sudarytą iš Mercedes-Benz ir „Auto Uninion“ lenktyninių automobilių, kurie aktyviai suko ratys Goodwoodo trasoje. Specialiai šiems automobiliams buvo pastatyti „boksai“, kurie buvo tiksliai atkurti iš 1930-tųjų metų „Swiss Grand Prix“ lenktynių, kurios vyko Bremgarten trasoje, Šveicarijoje.
Šių metų Goodwood Revival savaitgalio lenktynių intrigos, nei kiek nenusileido praėjusių festivalių lenktyninėms intrigoms. Žiūrovai išvydo ne tik įnirtingų kovų, pusamžių automobilių išleidžiančių paskutinį dūmą neįpusėjus lenktynėms, bet ir kvapą gniaužiančių avarijų, kur vienoje iš jų nukentėjo net 9 automobiliai.
Savaitgalio metu, buvo surengtos specialios 90-ties minučių “naktinės lenktynės” sutemoje, norint paminėti pirmųjų Goodwood devynių valandų 60-ties metų sukaktį. Tai buvo nuostabus reginys, primenantis praitų amžių garsus ir vaizdus. Pirmąją vietą John Young ir Alex Bumcombe su Jaguar C-type iškovoti nesutrukdė net ir priverstinis sustojimas “boksuose”, norint sutaisyti sugedusius žibintus.
Kaip ir kėkvienais metais, didžiausio žiūrovų dėmesio susilaukė „Royal Automobile Club Tourist Trophy“ 45 minučių trukmės lenktynės, kurių startinės rikiuotės automobilių bendra vertė viršijo 175 milijonus Anglijos svarų. Šios klasės lenktynėse, su galingu Jaguar E-type „Lightweight“ dalyvavo ir F1 žvaigždės – Martin Brundle ir automobilio savininkas (ir F1 Red Bull Racing komandos konstruktorius) Adrian Newey (Adrian Newey taip pat dalyvavo ir kitos klasės varžybose vairuodamas taip pat savo paties Ford Gt 40 automobilį). Šios kompanijos pasirodymas tikrai bus įrašytas į Goodwood Revival istoriją. Dar pirmuose ratuose, Adrian Newey, kovodamas su tokio paties automobilio vairuotoju Gary Pearson apsistumdė ir apsisuko trasoje. Po šio suktuko iš peletono priekio nukrito į patį rikiuotės gala. Tačiau po keliolikos ratų, įvyko dar vienas lenktyninis incidentas ir į trasą išvažiavo saugos automobilis. Pasinaudodamas saugos automobilio faze, Adrian užvažiavo į “boksus”, atliko sustojimą, kurio metu pasikeitė su Martin Brundle. Martin iš “boksų” į trasą išvažiavo iškarto paskui saugos automobilį, o šios komandos varžovai tuo metu dar tik buvo pradėją atlikinėti privalomą sustojimą “boksuose”. Pasitraukus saugos automobiliui iš trasos, Martin`ui tereikėjo išsaugoti turimą poziciją ir finišuoti pirmam.
Esame labai dėkingi Mariui už straipsnį ir nuotraukas.
Dar likus dviems savaitems iki renginio pradžios, bilietų į tris dienas trunkantį festivalį (rugsėjo 14-16d.) nebuvo nei kvapo. 146.000 bilietų buvo išparduoti per rekordiškai trumpą laiką, tai pirmasis rekordas, kuris buvo užfiksuotas dar savaitgaliui neprasidėjus. Tai buvo dar vienas įrodymas, kad tai yra pačios didžiausios senovinių automobilių lenktynės pasaulyje.
Kaip ir priklauso didžiausiam renginiui pasaulyje, žiūrovų, dalyvių(Martin Brundle, Christian Horner, Adrian Newey, Sir Stirling Moss, Sir Jackie Stewart, John Surtees, Jean Alesi…) ir žvaigždžių (Ewan McGregor, Kim Cattrall, Eva Longoria, Rowan Atkinson, Take That’s Howard Donald ir t.t.) čia sulaukta iš viso pasaulio. Daugialis svečių čia pabuvoję vieną kartą į jį sugrįžta dar ne kartą, o kai kuriems dalyvavimas jame prilygsta šeimos šventės svarbumui. Didžioji dauguma svečių atvyksta pasipuošę 1940m., 1950m. Ir 1960 metų laikmečio mados rūbais. Renginio organizatoriai net pasilieka sau teisę, neįleisti asmens į renginį, jeigu jo apsirengimo stilius visiškai neturi jokio panašumo į renginio laikmečio stilių.
Kėkvieną dieną trasoje vyko paradai, susiję su amerikiečių lenktyninku, lenktyninių automobilių kūrėju ir lenktynių komandos savininku Dan Gurney. Paskutinę renginio dieną jis buvo įamžintas kaip šių metų festivalio prezidentas, o jo pagerbimui danguje griaudėjo fejerverkai bei trasoje ratus suko jo sukurtų bei vairuotų automobilių virtinė, kurios priekyje skriejo raudonasis Ford GT40. Šis GT40 modelis iš kitų išsiskiria burbulo formos iškilimu ant stogo, kuris buvo padarytas tam, kad Dan Gurney vairuojant automobilį atsirastų vietos ir šalmui.
Dviejų sportinių automibilių 50-mečio jubiliejui paminėti, kas dieną buvo rengiamas Ferrari 250 GTO paradas bei Shelby Cup lenktynės, kurias sudarė tik Cobra automobiliai. Ferrari 250 GTO paradas buvo sudarytas iš 14 šio modelio automobilių, kurių bendra vertė viršijo 300 mlijonų Anglijos svarų.
Pirmą kartą istorijoje buvo galima gyvai pamatyti „Silver Arrows“ gyvą demonstraciją, sudarytą iš Mercedes-Benz ir „Auto Uninion“ lenktyninių automobilių, kurie aktyviai suko ratys Goodwoodo trasoje. Specialiai šiems automobiliams buvo pastatyti „boksai“, kurie buvo tiksliai atkurti iš 1930-tųjų metų „Swiss Grand Prix“ lenktynių, kurios vyko Bremgarten trasoje, Šveicarijoje.
Šių metų Goodwood Revival savaitgalio lenktynių intrigos, nei kiek nenusileido praėjusių festivalių lenktyninėms intrigoms. Žiūrovai išvydo ne tik įnirtingų kovų, pusamžių automobilių išleidžiančių paskutinį dūmą neįpusėjus lenktynėms, bet ir kvapą gniaužiančių avarijų, kur vienoje iš jų nukentėjo net 9 automobiliai.
Savaitgalio metu, buvo surengtos specialios 90-ties minučių “naktinės lenktynės” sutemoje, norint paminėti pirmųjų Goodwood devynių valandų 60-ties metų sukaktį. Tai buvo nuostabus reginys, primenantis praitų amžių garsus ir vaizdus. Pirmąją vietą John Young ir Alex Bumcombe su Jaguar C-type iškovoti nesutrukdė net ir priverstinis sustojimas “boksuose”, norint sutaisyti sugedusius žibintus.
Kaip ir kėkvienais metais, didžiausio žiūrovų dėmesio susilaukė „Royal Automobile Club Tourist Trophy“ 45 minučių trukmės lenktynės, kurių startinės rikiuotės automobilių bendra vertė viršijo 175 milijonus Anglijos svarų. Šios klasės lenktynėse, su galingu Jaguar E-type „Lightweight“ dalyvavo ir F1 žvaigždės – Martin Brundle ir automobilio savininkas (ir F1 Red Bull Racing komandos konstruktorius) Adrian Newey (Adrian Newey taip pat dalyvavo ir kitos klasės varžybose vairuodamas taip pat savo paties Ford Gt 40 automobilį). Šios kompanijos pasirodymas tikrai bus įrašytas į Goodwood Revival istoriją. Dar pirmuose ratuose, Adrian Newey, kovodamas su tokio paties automobilio vairuotoju Gary Pearson apsistumdė ir apsisuko trasoje. Po šio suktuko iš peletono priekio nukrito į patį rikiuotės gala. Tačiau po keliolikos ratų, įvyko dar vienas lenktyninis incidentas ir į trasą išvažiavo saugos automobilis. Pasinaudodamas saugos automobilio faze, Adrian užvažiavo į “boksus”, atliko sustojimą, kurio metu pasikeitė su Martin Brundle. Martin iš “boksų” į trasą išvažiavo iškarto paskui saugos automobilį, o šios komandos varžovai tuo metu dar tik buvo pradėją atlikinėti privalomą sustojimą “boksuose”. Pasitraukus saugos automobiliui iš trasos, Martin`ui tereikėjo išsaugoti turimą poziciją ir finišuoti pirmam.
Esame labai dėkingi Mariui už straipsnį ir nuotraukas.