Bendrovės General Motors (GM) pardavimai Europoje 2009 m. antrajame ketvirtyje pasiekė 471 823 automobilių skaičių, - 9,2 proc. rinkos, rašoma bendrovės pranešime. Dėl išgyvenamos ekonominės krizės, kuri yra pati sunkiausia nuo didžiosios depresijos laikų ir kuri stipriai atsiliepė autotransporto verslui, GM pardavimų apimtis šiame regione sumažėjo 20 proc.; palyginimui, bendras pramonės nuosmukis yra 18 proc.
Opel pardavimų apimtis pasiekė 347 330 automobilių skaičiuojant nuo 2009-ųjų balandžio iki birželio; tai sudaro 6,8 proc. rinkoje. Opelių pardavimai Vokietijoje pasiekė 45 proc., ir antrasis šių metų ketvirtis tapo geriausiu Opel gamintojams pagal pardavimų apimtį nuo 2000-ųjų; tokiems rezultatams turėjo įtakos ir valstybinė programa, remianti naujų automobilių pardavimą. Opel Corsa 2009-ųjų antrąjį ketvirtį tapo šio segmento lyderiu Vokietijoje.
Chevrolet automobilių per antrąjį ketvirtį Europoje buvo parduota 115 526, - rekordinė 2,3 proc. dalis rinkoje. Chevrolet pasiekė įspūdingą pardavimų apimtį Vokietijoje (43 procentai), Prancūzijoje (102 proc.) ir Turkijoje (120 proc.).
Per pirmąjį 2009 m. pusmetį GM Europoje pardavė 878 641 automobilį, - tai sudaro 9,1 procento rinkoje. Vokietijoje per pirmuosius šešis 2009-ųjų mėnesius Opel automobilių pardavimai pasiekė 27 procentus, o Chevrolet - 41 procentą; tai geriausias GM pardavimų skaičius Vokietijoje nuo 2001-ųjų - 210.828 automobilių. Opel/Vauxhall Insignia, 2009-ųjų Europos automobilis, išlieka nepranokstamu: per pirmąjį 2009-ųjų pusmetį jų parduota 86 350, - taigi Insignia yra antroje vietoje pagal pardavimą vidutinio dydžio automobilių segmente Europoje. Opel Meriva irgi pripažinta tarp geriausiai parduodamų savo segmente.
Per šių metų birželį GM Europe pardavė iš viso 166 824 automobilių. Opel Vokietijoje pasiekė geriausią birželio mėnesio pardavimą nuo 1999-ųjų, - 52 procentai (9,2 proc. rinkoje). Chevrolet pardavimai pasiekė didžiausią per savo istoriją mėnesinį pardavimų skaičių Vokietijoje - 61 proc. per birželio mėnesį.
„Tokie rezultatai rodytų, kad kai kuriose rinkose mes pasiekėme dugną. Valstybinės rėmimo programos, tokios kaip Vokietijoje, yra geras pavyzdys, kaip stipri valstybės vykdoma politika padeda atsilaikyti prieš pasaulinės ekonominės krizės poveikį“, - pranešime cituojamas Brentas Dewaras, GM Europe viceprezidentas pardavimams, rinkodarai ir paslaugoms po pardavimo.
„Nors galbūt prireiks keleto metų, kad pramonė sugrįžtų prie 2007-ųjų lygio, nes šiuo metu atsidūrėme akistatoje su precedento neturinčia ekonominių iššūkių samplaika, iškilusia dėl pasaulinės ekonominės krizės, mes intensyviai dirbame mažmeninių pardavimų srityje, kovodami dėl kiekvieno pardavimo ir siekdami išsilaikyti versle šiuo įtemptu laikotarpiu, - sakė B.Dewaras. - Mes įvedėme naujų produktų – tai ir Opel Insignia, 2009-ųjų Europos automobilis, ir Chevrolet Cruze. Mes stengsimės kiek galima glaudžiau derinti savo produktų kokybę ir kainas, tvirtai laikydami savo produkcijos vardą rinkoje“.