Šiemet sukako 20 metų, kai buvo pradėti gaminti akiniai nuo saulės bei rėmeliai, pažymėti visame pasaulyje žinomu prekės ženklu „Giorgio Armani“. Nuo 1988 m. „Giorgio Armani“ akiniai tapo tobulumo, preciziškų detalių, kokybiškų medžiagų, naujausių technologijų ir, žinoma, išskirtinio dizaino sinonimu.
Visus 20 metų „Giorgio Armani“ akiniai išsiskiria charakteringu stiliumi, kuris jungia tradicijas ir modernumą. Klasikos, elegancijos ir šiuolaikinės stilistikos dermė - tai „Giorgio Armani“ vizitinė kortelė. Be to, tiek akiniai nuo saulės, tiek rėmeliai pasižymi ne tik rafinuotu dizainu, bet ir praktiškumu bei patogumu, kuris išgaunamas gamybos procese naudojant modernias technologijas bei aukščiausios kokybės medžiagas.
Specialiai dvidešimtmečiui pažymėti „Giorgio Armani“ sukūrė du išskirtinius modelius: minimalistinius aukso spalvos rėmelius ir akinius nuo saulės, kuriuose baltojo aukso spalvos rėmelis derinamas su žaliais lęšiais. Šie praeitį šiuolaikiškai interpretuojantys, išgrynintos formos akiniai atspindi „Giorgio Armani“ dvasią. Jubiliejiniai akiniai gali tapti kolekcionierių ir muziejų eksponatu – jų išleista tik 1020 vienetų.
„Giorgio Armani“ jubiliejiniai akiniai
„Giorgio Armani“ prekės ženklas pirmą kartą pasauliui buvo pristatytas 1975 m., kai jo įkūrėjas Giorgio Armani kartu su draugu Sergio Galeotti įkūrė kompaniją „Giorgio Armani S.p.A.“. Pirmoji dizainerio parduotuvė buvo atidaryta 1981 m.
Tikroji šlovė G. Armani aplankė po filmo „Amerikietiškasis žigolo“, kuriame Richardo Gere`o personažas dėvėjo šio dizainerio kurtus drabužius.
Giorgio Armani kūrė ne tik vyriškų bei moteriškų drabužių kolekcijas, bet 1980 m. sumodeliavo uniformas Italijos policininkams, vasarines uniformas karabinieriams, o nacionalinių Italijos oro linijų „Alitalia“ palydovės iki 1998 m. vilkėjo „Giorgio Armani“ uniformas.
Šiandien „Giorgio Armani“ – vienas geriausiai žinomų pasaulyje prekių ženklų. Juo žymimi drabužiai, aksesuarai bei kiti prabangos klasei priskirtini gaminiai.