• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per antrą 2010 metų ketvirtį į Draudimo priežiūros komisiją draudimo paslaugų vartotojai, nepatenkinti draudikų sprendimais ar jų teikiamomis paslaugomis, kreipėsi 129 kartus. Tarp šių kreipimųsi buvo 25 skundai dėl draudikų veiksmų, kurie galimai neatitinka teisės aktų reikalavimų, ir 104 ginčo atvejai.

REKLAMA
REKLAMA

„Antrąjį šių metų ketvirtį daugiausiai ginčų kilo dėl įvykių pripažinimo nedraudžiamaisiais bei dėl draudimo išmokų dydžio“, – teigia Draudimo priežiūros komisijos Juridinio skyriaus vedėjo pavaduotojas Darius Jušinskas.

REKLAMA

Ginčų tarp vartotojų ir draudikų skaičius, per antrą 2010 metų ketvirtį, lyginant su pirmuoju šių metų ketvirčiu, išaugo daugiau nei 28 proc., o, palyginti su atitinkamu 2009 metų laikotarpiu, išnagrinėtų ginčų skaičius padidėjo daugiau nei 46 proc.

Pasak D. Jušinsko, tokios tendencijos rodo ginčų nagrinėjimo paslaugos prieinamumą, augantį vartotojų teisinį išprusimą, aktyvesnį savo teisių gynimą. „Vis dar pasitaiko atvejų, kuomet eismo įvykio dalyviai netiksliai užpildo eismo įvykio deklaracijas, nenurodo visų reikšmingų aplinkybių, todėl vėliau kyla ginčų dėl eismo įvykio kaltininko nustatymo“, – atkreipia dėmesį Juridinio skyriaus vedėjo pavaduotojas.

REKLAMA
REKLAMA

Per antrą 2010 metų ketvirtį daugiau nei penktadalis (22 proc.) visų nagrinėtų ginčų sprendimų buvo priimti vartotojų naudai: Draudimo priežiūros komisija patenkino ar iš dalies patenkino vartotojų reikalavimus, taip pat pasitaikė atvejų, kai ir pačios draudimo įmonės ginčų nagrinėjimo metu pasiekė susitarimus su vartotojais arba patenkino pastarųjų reikalavimus.

Šių metų antrą ketvirtį buvo išnagrinėti 25 skundai dėl draudimo įmonių administravimo veiksmų, iš kurių pasitvirtino tik 1 – buvo nustatyti teisės aktų pažeidimai. Net 36 proc. skundų buvo nutraukti pareiškėjų prašymu. Pirmą šių metų ketvirtį šis rodiklis nesiekė 23 proc., o praėjusių metų antrą ketvirtį pareiškėjų prašymu buvo nutraukta kiek daugiau nei 25 proc. gautų skundų. „Ši tendencija parodo, kad tiek pareiškėjai, tiek draudimo įmonės yra linkę spręsti iškilusias problemas taikiai bendru sutarimu“, – teigia D. Jušinskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų