Dėmesys smulkmenoms
Dar prieš dvejus metus įsitikinome, jog Giedrius labai mėgsta skirti daugybę dėmesio įvairiausioms smulkmenoms. Taip, puošnūs ratlankiai yra svarbi detalė, tačiau daugybės Jūsų liaupsių sulaukusi „Audi A4“ turėjo ilgą smulkių, bet labai svarbių detalių sąrašą. Pavyzdžiui, „RS4“ modelio radiatoriaus grotelės, „Seat Leon Cupra“ modeliui priklausiusį priekinį buferio pažeminimą, vėlesniems modeliams būdingus priekinius ir galinius žibintus, 2 DIN konsolę... ir tai tik mažoji dalis detalių, kurios prisidėjo prie bendro automobilio vaizdo pagerinimo.
Džiugu girdėti ir matyti, jog per šiuos metus Giedriaus požiūris į automobilių tobulinimą nepasikeitė. Kiekviena detalė, kiekvienas automobilio lopinėlis turi atrodyti nepriekaištingai. Toks požiūris į automobilį iš kitų automanų gali sulaukti tik teigiamos reakcijos, komplimentų ir aukštai į viršų pakeltų nykščių.
Ar per daugiau nei vienerius eksploatacijos metus Giedriaus vairuojama mašina pasikeitė neatpažįstamai? Kaip bebūtų keista, tačiau radikalūs pokyčiai įvyks tik artimiausioje ateityje. Tuo tarpu per pastaruosius metus atliktų darbų sąrašas atrodo štai taip : sumontuoti „Audi RS4“ priekinis ir galinis buferiai, „Magnaflow“ tiesioginis išmetimas.
Tęskime toliau : standartinius pakabos komponentus pakeitė „Bilstein B16“ reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai, standartines sėdynes pakeitė „Recaro TW“ krėslai, gamykloje sumontuotą vairą pakeitė „Audi RS4“ flat bottom vairas, kukliai atrodančius ratlankius pakeitė trijų dalių 19 colių skersmens, 9 colių pločio priekyje ir 10 colių pločio ratlankiai gale su puošniomis „Radinox“ palangėmis.
Tiesą sakant, Giedrių užklupome pačiame darbų įkarštyje. Šiuo metu automobilio variklis ruošiamas galios kėlimo procesui, vokiško universalo kėbulas ruošiasi priimti pilną „Audi RS4“ kėbulo apdailos paketą. Interjeras taip pat pasikeis neatpažįstamai, kuriame atsiras iš „Audi RS4“ atkeliavę žaislai.
Labai norėtum išduoti dar vieną labai rimtą modifikaciją, tačiau šį kartą to negalime padaryti. Galime pasakyti tik tiek, jog šiais metais Lietuvoje analogiško „Audi“ universalo neturėsime. Tikrąja ta žodžio prasme.
Tad dabar tegu tai būna tik tarpinė stotelė, kuri leis Jums susipažinti su dabartine Giedriui priklausančio automobilio evoliucija. Esame įsitikinę, jog automobiliui pasiekus trečią evoliucijos stadiją, dar kartelį užsuksime pas Giedrių į svečius.