Susitikę su Giedriumi - supratome, jog jis labiau mėgsta skirti daugiau dėmesio įvairioms smulkmenoms. Svarbu ne tik kėbulo prošvaisos sumažinimas ar puošnūs ratlankiai, bet ir įvairios mažytės detalės. Pavyzdžiui, RS4 kapoto groteles, 2 DIN konsolė, Seat Leon Cupra priekinis bamperio pažeminimas, vėlesniems modeliams priklausantys priekiniai ir galiniai žibintai, Recaro pusiau odinis salonas, Audi S4 kėbulo detalės ar S4 modeliui priklausančios lubos. It's all adds up!
Vis dėlto, labiausiai į akis krenta Porsche Speedline Alessio ratlankiai. Trijų dalių ardomi ratai šiuo metu apauti 225/40 ir 205/40 padangomis. Jų plotis 8.5 J (priekyje) ir 9.5 J (gale). Kaip ir priklauso, ratlankių kaina - krikščioniška. Vis dėlto, jie kadaise buvo montuojami ant Porsche markės automobilių.
O dabar sugrįžkime prie kavos staliuko ir pakalbėkime ne tik apie automobilį ir apie jo šeimininką. Tad nieko nelaukime ir pradėkime nuo pačio paprasčiausio klausimo. Kada ir kaip susidomėjai automobiliais?
Automobiliais susidomėjau būdamas dar labai mažas. Dažnai matydavau kaip mano tėtis taisydavo ir tobulindavo įvairiausius automobilius, kartu mane visur vežiodavosi ir tuo pačiu pamokydavo kaip reikia elgtis su automobiliais. Be galo smagu ir įdomu tobulinti automobilį savo rankomis. Tai yra svarbiausia, nes tai suteikia labai daug malonumo.
Kaip į automobilių tobulinimą žiūri tavo tėtis? Juk įprasta, jog vyresnio amžiaus žmonės į tai žiūri kreivai.
Tiesa sakant, viską ką darau jam patinka. Manau jis supranta, jog automobilį tobulinu ne šiaip sau, tačiau vienas dalykas jam nelabai patinka - dropas. Automobilio sužeminimas jam nekelia gerų emocijų.
Apskritai - dauguma tobulinimo darbų yra padaryti su jo pagalba. Dauguma paarimų gaunu būtent iš jo. Ne vieną kartą buvome patekę į situaciją, kai geriausią sprendimą sugalvodavome dirbant prie automobilio.
Koks buvo pirmasis šio automobilio patobulinimas?
Neskaitant šoninio veidrodėlio pakeitimo, pirmoji modifikacija buvo Audi S4 apdaila, o tiksliau - keletas S4 apdailos detalių. Priekinis bamperis, slenksčiai, moldingai. Tęsdamas savo viziją, palaipsniui įsigijau visas reikiamas dalis.
Tačiau kodėl nusipirkai būtent Audi A4? Visada patiko šis modelis?
Suma automobiliui buvo ribota, reikėjo mašinos su dyzeliniu varikliu. Kadangi ruošiausi būti studentu ir kiekvieną dieną tenka nuvažiuoti nemažai kilometrų, turėjau tik kelis variantus : Audi A4, Volkswagen Passat (B5) ir ketvirtos kartos Golf. Nei Golfas, nei Passatas nepatiko, tačiau visada turėjau silpna vietą Audi A4 modeliui, ypač Audi S4. Kadangi mūsų šalyje tikrų Audi S4(B5) yra labai mažai, nusprendžiau sukurti savo interpretaciją.
Galima sakyti, jog pagrindinis tikslas buvo automobilį aprengti S4 apdaila?
Ne, ne tik. Tiesiog patiko Stance automobilių kultūra ir norėjosi padaryti kažką tokio stipraus, kažką įspūdingo ir netradicinio. Viską turėjau padaryti paprastai, originaliai iš švariai.
Tu taip pat priklausai Deep Dish automobilių klubui. Papasakok daugiau apie jį. Kuo užsiimate? Kas jus vienija?
Galiu drąsiai pasakyti, jog mus vienija Stance kultūra. Tai nėra paprastas klubas į kurį gali patekti kiekvienas norintis. Kiekvienas klubo narys atsižvelgia į kandidato automobilį ir savininko charakterį bei požiūrį.
Tai nėra tik paprastas klubas. Stengiamės vienas kitam padėti įvairiausiais klausimais, taip pat antrus metus iš eilės kartu su Instinct Society organizuojame patobulintų automobilių suvažiavimą „Refresh“.
Kuo tave sužavėjo Stance kultūra?
Paprastumu. Jokių nereikalingų detalių ar iššaukiančių elementų. Tiesiog - originali išorė, tinkami ratai su geriu išnešimu ir žinoma - dropas. Visa tai atrodo pakankamai paprasta, bet juk grožis ir slypi paprastume.
Pakalbėkime apie modifikacijas. Teko susidurti su kokiais nors sunkumais?
Žinoma, o kas su jais nesusiduria. Kadangi daugumos detalių tvirtinimai nėra tokie kaip paprastoje Audi A4, joms teko skirti šiek tiek daugiau dėmesio. Tačiau man atrodo, kad su sunkumais susidursiu ateityje, nes dabar labai trūksta laiko iki galo sutvarkyti saloną, sudėti 2DIN konsolę su daug, daug lempučių ir klimato kontrole.
Žiūrint iš šono, tai atrodo kaip maži darbai, bet norint atlikti viską kokybiškai ir tvarkingai, reikia daug laiko ir kruopštumo. Pats savo automobilyje matau daugybę trūkumų ir nesuėjusių kampų, tačiau palaipsniui jis įgaus puikią formą.
Jeigu jau užsiminei apie trūkumus, ką tavo akimis reikėtų patobulinti/pagražinti/ištaisyti?
Sutraukti visus nelygumus ir kampus, kad viskas gražiai sueitų. Norėčiau gražaus išmetimo, užtamsinti langus, sudėti USDM kampus priekinėms lempoms. Sąrašą galima tęsti ir tęsti.
Parodykite savo automobilį ir jūs! Susiekite su mumis el.paštu :
[email protected] arba tiesiog pasilabinkite su mumis
„Facebook“.
Galerija :