• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį šeštadienį Zarasuose baigėsi Lietuvos automobilių ralio čempionatas. Čia startavo ir „Viada-Multi FX“ komanda. Tiesa, šios ekipos duetams lenktynės klostėsi skirtingai. Stabiliai važiavęs Jonas Sluckus su Giedriumi Šileikiu finišą pasiekė prizininkų gretose, o Giedriui Notkui su Daliumi Strižanu lenktynes teko baigti anksčiau laiko.

Praėjusį šeštadienį Zarasuose baigėsi Lietuvos automobilių ralio čempionatas. Čia startavo ir „Viada-Multi FX“ komanda. Tiesa, šios ekipos duetams lenktynės klostėsi skirtingai. Stabiliai važiavęs Jonas Sluckus su Giedriumi Šileikiu finišą pasiekė prizininkų gretose, o Giedriui Notkui su Daliumi Strižanu lenktynes teko baigti anksčiau laiko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iš Druskininkų į Zarasus perkeltas paskutines sezono lenktynes Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu pradėjo ketvirtuoju startiniu numeriu. Penktadienį testiniame greičio ruože keturis kartus trasą įveikęs ekipažas susireguliavo papildomus jų „Mitsubishi Lancer EVO IX“ žibintus ir šeštadienio kovai jautėsi pasiruošęs.

REKLAMA


Pirmąją dienos pusę ekipažui viskas klojosi pagal planą. Po šešių greičio ruožų duetas demonstravo trečią vietą absoliučioje rikiuotėje. Tačiau tolimesnė varžybų eiga Giedriui Notkui su Daliumi Strižanu tapo tikra išgyvenimo drama.
„Paskutinį kartą šiame krašte lenktyniavome 2016-ais metais. Kai kurios trasos buvo žinomos, bet buvo ir naujų. Varžybų išvakarėse pasibandėme automobilį ir tamsoje, ir šviesoje. Sekėsi neblogai. Šeštadienį startavome iš ketvirtos pozicijos. Mums buvo labai svarbūs taškai, nes susiklosčius aplinkybėms galėjome būti ir klasės nugalėtojais, ir iškristi iš prizininkų, nes taškų skirtumas tarp mūsų ir kitų varžovų buvo tikrai nedidelis.

REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos ralio čempionate dalyvaujantis Mitsubishi


Kalbant apskritai apie automobilių rikiuotę Zarasuose, tai sąrašas buvo tikrai įdomus. Staigmena visiems tapo Vladas Jurkevičius su Aisvydu Paliukėnu, kurie iš R2 automobilio persėdo į R5. Aišku, jie važiuoja ne mūsų klasėje, bet mes visuomet norime varžytis su visais dalyviais, ne tik su savo klasės varžovais. Pirmasis šešetukas buvo tikrai stiprus – Janis Vorobjovs, Martynas Samsonas, Vaidotas Žala, Dominykas Butvilas. Tai bylojo ir rezultatai, kai po trijų greičio ruožų į vieną sekundę tilpo keturi ekipažai.
Po penkių greičio ruožų absoliučiai mes buvo antri, kitame greičio ruože pračiuožėme vieną sankryžą ir nukritome iki trečiosios vietos absoliučioje rikiuotėje. Varžovai mus spaudė, tad negalėjome nė kiek atleisti akceleratoriaus. Negalėjome daryti klaidų, reikėjo rizikuoti. Tačiau didžiausi reikalai atsitiko septintame greičio ruože. Prieš „Big Jump“ trampliną buvo dar vienas tramplinas. Jį žinojau nuo ankstesnių metų ralių. Per tą trampliną būdavo galima važiuoti pilnu gazu, bet paskutiniais metais Audrius Gimžauskas tą trampliną paaukštino ir to mes šįkart neįvertinome.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos ralio čempionate dalyvaujantis Mitsubishi


Šokome per tą trampliną ir ore pajutome, kad leidžiamės ant nosies. Smūgis buvo stiprus. Trenkėmės priekiu į kelią. Pajaučiau, kad nebegaliu akceleruoti – automobilis nebereagavo į gazą. Nuo smūgio nulūžo velenėlio padėties daviklis ir nebeturėjome kibirkšties. Automobilis jau tik riedėjo. Sustojome. Bandėme žiūrėti, kas nutiko. Tikrinome laidus, saugiklius. Po kiek laiko pamatėme, kad nulūžęs išmetimo velenėlio daviklis. Jį sukeitėme su įsiurbimo davikliu. Nors ir avariniu režimu, bet automobilis pradėjo dirbti.
Tačiau problemos tuo nesibaigė. Po smūgio pavarų dėžė prisispaudė prie starterio. Jis nebesuko. Sudegus saugikliui nustojo krauti ir generatorius, tai aštuntąjį greičio ruožą važiavome tik iš akumuliatoriaus. Devintame greičio ruože startavę užgesome, nes išsikrovė akumuliatorius. Žiūrovai pastūmė. Tame greičio ruože sustoję buvome dar gal keturis kartus, vis pribėgdavo mus užstumti žiūrovai. Pasiekėme servisą, bet vėlavome iš jo išvažiuoti ir likus vienam greičio ruožui teisėjai mūsų paprašė atiduoti laiko kortą. Dėl vėlavimo išvažiuoti iš serviso buvome diskvalifikuoti“, - dramatiškas varžybas prisiminė Giedrius Notkus.

REKLAMA

„Viada-Multi FX“ komandos automobilis


Kur kas sklandžiau varžybos klostėsi kitam „Viada-Multi FX“ komandos duetui Jonui Sluckui ir Giedriui Šileikiui, važiavusiems „Mitsubishi Lancer EVO X“ automobiliu. Jie išvengė techninių problemų, demonstravo stabilų tempą ir iškovojo prizinę vietą klasėje bei svarbius metinės įskaitos taškus.
„Jonas Sluckus pretendavo į trečią vietą klasėje. Jam reikėjo išlaikyti už savęs konkurentus, kad šie negautų per daug taškų. Jonas šįkart siekė tikslo be klaidų, klausėsi mūsų patarimų ir sėkmingai finišavo. Jonas šiek tiek bijojo naktinio greičio ruožo, bet jam ten visai neblogai sekėsi. Džiaugiuosi už jį ir šturmaną Giedrių Šileikį, nes jiems šiame etape N4 klasėje pavyko iškovoti trečią vietą. Ekipažas buvo labai laimingas, kad galėjo lipti ant podiumo“, - kalbėjo Giedrius Notkus.

REKLAMA

„Viada-Multi FX“ komandos automobilis


Komandinėje įskaitoje „Viada-Multi FX“ ekipa paskutinėse ralio sezono varžybose taip pat lipo ant prizininkų pakylos. Komanda iškovojo trečiąją vietą. Giedrius Notkui pripažįsta, kad šiemet ekipai metai buvo išties sunkūs, tačiau kitą sezoną jie žada sugrįžti į ralio trasas ir toliau džiuginti žiūrovus savo važiavimu.
„Ačiū visiems gerbėjams, kurie palaikė mus trasose. Fanų turime tikrai daug ir jiems dėkojame. Ačiū partneriams, kurie prisidėjo prie mūsų startų. Nors mums tai nebuvo pats geriausias sezonas, bet mes tikrai leidome apie save žinoti ir sulaukėme gausaus palaikymo. Kitais metais tikrai sugrįšime dar stipresni“, - optimistine gaida pokalbį baigė Giedrius Notkus.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų