Tai buvo itin greitas, užkietėjusiems vairuotojams skirtas automobilis, kuris buvo sukurtas tik vienam tikslui – pajusti išskirtinį vairavimo malonumą. Vis dėlto, „Fiat Group“ koncerno vadovui, Gianni Agnelli, priklausęs „Ferrari F40“ turi vieną ypatingą savybę.
Visi „F40“ egzemplioriai iš gamyklos išriedėdavo turėdami 2,9 litro, 8 cilindrų variklį, kuriam inžinieriai ant kaklo pakabindavo ne vieną, bet dvi turbinas. Tokį patį motorą turėjo ir garsiajam Gianni Agnelli priklausęs „F40“.
1989 metais, prie konvejerio dirbę „Ferrari“ specialistai išvydo surinkimui paruoštą „F40“ kėbulą, ant kurio važiuoklės švytėjo daugeliui nieko nereiškiantis numeris – 79883. Tuo tarpu šalia automobilio stovėję „Ferrari“ darbuotojai žinojo, jog šis „F40“ egzempliorius bus skirtas jų vadovui, jų idealui – Gianni Agnelli.
Visi puikiai žinojo, jog Gianni Agnelli yra didžiulis automobilių entuziastas. Jis savo kolekcijoje turėjo ne vieną įspūdingą ratuotį, dėl kurio „lydėsi“ ne tik merginos, bet ir vyrukai. Visi taip pat žinojo, jog Gianni Agnelli visuomet ieškodavo progų ištrūkti iš milžiniškos gamyklos teritorijos. Vien tam, jog galėtų niekino netrukdomas pasivažinėti.
Atsižvelgiant į charizmatiško vadovo pomėgius, naujutėlis „Ferrari F40“, teoriškai, turėjo patenkinti net ir pačius didžiausius Gianni Agnelli troškimus. Vis dėlto, didžiulį džiaugsmą teikiantis „Ferrari“ automobilių entuziastui sukėlė tam tikrų problemų.
Itin grubus „F40“ charakteris nuolatos alino kairę Gianni Agnelli koją, kuri akivaizdžiai buvo tapusi silpnąja „Fiat Group“ koncerno vadovo vieta, po to, kai būdamas jaunas ir kvailas pateko į avariją.
„Ferrari“ norėdama palengvinti Gianni Agnelli naštą, pagalbos kreipėsi į komponentų gamintoją „Valeo“, kuri į „Ferrari F40“ įdiegė robotizuotą mechaninę pavarų dėžę.
Sunkus sankabos pedalas pradingo, tačiau pavarų perjungimo procesas niekur nepradingo. Už vairo pasodintas Gianni turėjo rankiniu būdu perjungti aukštesnę arba žemesnę pavarą, bet ar tai buvo automobilio trūkumas? Tikrai ne.
Nepaisant didžiulės meilės išskirtiniams automobiliams, garbaus amžiaus Gianni Agnelli su šiuo itališku žirgu į bendro naudojimo kelius išvažiuodavo retai. Nuo devinto dešimtmečio pabaigos iki maždaug 2002 metų pabaigos automobilis nuvažiavo tik maždaug 700 kilometrų. Atsižvelgiant į automobilio paskirtį ir unikalumą – tai už galvos verčiantis susigriebti rodiklis.
Vienintelis pasaulyje „Ferrari F40“ egzempliorius su automatine pavarų dėže klasikinių ratuočių aukcione paskutinį kartą buvo užfiksuotas 2008-ųjų metų gegužę. Tuomet Gianni Agnelli priklausęs modelis buvo parduotas už 418 000 eurų.