Mobiliųjų programėlių parduotuvė „GetJar“ atliko naują pasaulinę savo vartotojų apklausą. Pasirodo, 34 proc. apklaustų vartotojų kasdien programėles naudoja valandą arba daugiau. Tyrėjai taip pat pridūrė, jog net 58 proc. respondentų programėles naudoja daugiau nei kartą per dieną, o 49 proc. jų taip pat valandą arba ilgiau kasdieną sėdi prie televizoriaus ekranų.
Taip pat, „GetJar“ teigimu, tik 25 proc. programėlių vartotojų parsisiųsdami programą pasinaudojo pirminiu jos šaltiniu – pardavimo tinkalalpiu. 50 proc. vartotojų programėles aptikdavo naršydami internete, o beveik 17 proc. iš draugų ar kitų socialinių tinklų.
Populiariausios ir išmaniųjų telefonų vartotojų labiausiai mėgstamos programos yra žaidimai, nuo jų mažiausiai atsilieka socialinių tinklų programėlės, o programėlių kaina yra svarbiausias veiksnys, lemiantis, siųstis programą ar ne.
Programėles parduoti itin padeda jose esančios reklamos. Net 25 proc. apklaustųjų teigė nusipirkę programėlę internetu po reklamos programoje, o 73 proc. apklaustųjų sakė atsisiuntę programų su reklamomis. Iš jų 60 proc. teigė, kad reklama jiems netrukdė, o tokias programas mielai atsisiųstų dar kartą.
Tyrimas atskleidė ir kitą įdomią informaciją apie vartotojų planus pirkti naują telefoną. Net 40 proc. respondentų pareiškė, kad pirkdami naują telefoną rinktųsi „Android“ valdomą prietaisą. Savo turimą telefoną į „iPhone“ iškeisti žada tik 18 proc. pirkėjų.