Japonijos automobilių koncerną „Toyota“ amerikiečių Reputacijos institutas, apdorojęs 600 stambiausių pasaulio kompanijų duomenis, pripažino turinčiu geriausią reputaciją.
Antroji vieta sąraše teko interneto paieškos kompanijai „Google“, o trečioji – Švedijos baldų gamintojai „IKEA“. Saldumynų gamintoja „Ferrero“ – ketvirta, o kosmetikos gamintoja „Johnson&Johnson“ – penkta.
Reitingavimas pagrįstas 60 000 žmonių apklausa 27 valstybėse, visuose kontinentuose. Respondentų buvo klausiama tik apie savo šalies kompanijas.
Reputacijos institutas grindžia savo vertinimo sistemą 7 reputacijos dimensijomis: produktų ir paslaugų kokybė; inovatyvumas, darbo vieta, pilietiškumas, vadyba, lyderystė ir rezultatyvumas. Tarp šių dimensijų svarbiausiomis laikomos produktų ir paslaugų kokybė bei pilietiškumas.
Praeitais metais reitingo lyderiu buvo danų žaislų gamintoja „Lego“, o užpernai – italų pastos ir padažų gamintoja „Barilla“.
Vartotojų pasaulyje labiausiai nemėgstamos yra telekomunikacijos kompanijos, pvz. Vokietijos ir Italijos telekomai, o energetinės kompanijos labiausiai „nekenčiamos“ JAV.
Didžiausią kokybinį šuolį per metus atliko lenkų „PKN Orlen“, o labiausiai krito „Samsung“ ir „Nokia“.