• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

JAV Pasaulinių inovacijų centro atliktas tyrimas parodė, kad palankiausios sąlygos naujų produktų pristatymui yra Japonijoje. Tokios išvados padarytos išanalizavus įvairių produktų tiekimą 31 išsivysčiusiai ar besivystančiai šaliai per pastaruosius 50 metų.

REKLAMA
REKLAMA

Tyrimui vadovavęs rinkodaros profesorius iš Pietų Kalifornijos universiteto Gerardas J. Tellis savo darbe naudojo „inovacijų metriką“. Jos esmė – nustatyti, kiek laiko skirtingose šalyse reikia produktui, kad jo populiarumas nuo vos kelių vartotojų išaugtų iki masinio vartojimo prekės. Šis skaičiavimas priklauso nuo daug kintamųjų, tarp kurių – ekonominė šalies galia, kultūrinė terpė, produkto ypatybės, kaina ir kt. Tos šalys, kuriose produktas gali išpopuliarėti greičiausiai, ir atsidūrė sąrašo viršuje.

REKLAMA

Tyrimo rezultatai rodo, kad po Japonijos naujus produktus pristatyti labiausiai apsimoka Norvegijos bei Švedijos rinkoms. Vakarų Europos šalys atsidūrė sąrašo viduryje, jas aplenkė net tokios valstybės, kaip Venesuela bei Pietų Korėja. Perspektyviomis laikomos Indijos bei Kinijos rinkos atsidūrė pačioje apačioje. JAV taip pat užėmė palyginti žemą, šeštąją vietą.

REKLAMA
REKLAMA

„Tyrimo rezultatai nustebino mus pačius. Prieš pradėdami darbą tikėjomės, kad sąrašo viršūnėje matysime JAV, Didžiąją Britaniją, Prancūziją, Vokietiją. Taip pat daug geresnių rezultatų tikėjomės iš Kinijos bei Indijos, tačiau, pasirodo, situacija yra kiek kitokia nei manėme“, - sakė tyrimui vadovavęs profesorius.

Anot jo, šis tyrimas turėtų padėti visame pasaulyje dirbančioms kompanijoms, planuojančioms tarptautinius produktų pristatymus. Joms nebereikės sukti galvos, kuriose šalyse savo produkciją pristatyti pirmiausia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų