Tikras 911
Naujasis „911 Cabriolet“ atrodo platesnis ir raumeningesnis nei jo pirmtakas, didesnės ratų arkos apgaubia 20 colių skersmens priekinius ir 21 colio galinius ratus.
Priekinėje dalyje išlaikytas tradicinis ankstesniųjų 911 kartų požymis – ilgas ir prieš pat stiklą įdubęs gaubtas. Galinėje dalyje dominuoja platus, reguliuojamas oro aptakas bei per visą plotį įmontuota LED juosta.
Visos 911 kėbulo apdailos detalės, išskyrus priekinę bei galinę sekcijas, dabar pagamintos iš aliuminio.
Automobilio interjeras yra minimalistinis. 10,9 colių įstrižainės ekranas su lengvai perprantama „Porsche Communication Management“ (PCM) sistema įmontuotas itin elegantiškai, kaip ir žemiau jo esantys mygtukai. Prietaisų skydelio centre tradiciškai įmontuotas tachometras, o dviejuose aplink jį esančiuose ovaluose atvaizduoja kita vairuotojui aktuali informacija.
„Cabriolet“ – kaip ir „Coupe“
Naujasis „911 Cabriolet“ išorėje ir viduje nuo „Coupe“ skiriasi minimaliai – jų žibintai, priekinė bei galinė dalys, šoninis siluetas yra tokie pat. Kabriolete įdiegtos pačios inovatyviausios technologijos, kaip ir „Coupe“ modelyje, tad jis – tikras 911.
„Porsche“ inžinieriai skyrė nemažai laiko būtent kabrioleto modelio tobulinimui – pavyzdžiui, moderni hidraulinė sistema stogą atidaro ir uždaro greičiau nei bet kada anksčiau, maždaug per 12 sekundžių.
Minkšto audinio stoge taip pat integruotas stiklinis galinis langas. Stogo struktūroje yra magnio elementų, apsaugančių nuo stogo virpėjimo važiuojant dideliu greičiu. Stogas gali būti atvertas ar užvertas važiuojant iki 50 km/val. greičiu, o elektra pakeliamas deflektorius apsaugo keleivių kaklus nuo vėjo.
Geresnis svorio paskirstymas – daugiau vairavimo pojūčių
„911 Cabriolet“ yra dviejų modifikacijų: galiniais ratais varomas „Carrera S“ bei keturiais – „Carrera 4S“. Abiejuose modeliuose montuojamas 3 l darbinio tūrio 6 cilindrų opozicinis variklis, pasiekiantis 331 kW (450 AG) pajėgumą bei 530 Nm sukimo momentą.
Patobulintas degalų įpurškimo procesas leido padidinti važiavimo efektyvumą ir sumažinti emisijas. Prie šių procesų ženkliai prisidėjo pakeistos turbokompresorių montavimo vietos bei patobulinta į variklį įsiurbiamo oro aušinimo sistema.
Galia į ratus perduodama per naują 8 laipsnių dviejų sankabų pavarų dėžę. „Carrera S“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,9 sek. (su papildomai pasirenkamu „Sport Chrono Package“ – per 3,7 sek.) bei įsibėgėja iki 306 km/val. „Carrera 4S“ pasiekia didžiausią 304 km/val. greitį, o jo spurtas iki 100 km/val. trunka 3,8 sek. (3,6 sek. – su „Sport Chrono Package“).
Nauja variklio montavimo pozicija leido kabrioletą suprojektuoti dar standesnį už pirmtaką. 911 panaudotos žemesnės ir kietesnės spyruoklės, priekinis bei galinis stabilizatoriai yra tvirtesni, o pats kėbulas – žemesnis 10 mm. Automobilyje taip pat pirmą kartą montuojama sportinės važiuoklės kontrolės sistema „Porsche Active Suspension Management“ (PASM). Visi šie patobulinimai pagerino automobilio svorio paskirstymą bei padarė didelės įtakos valdymo savybėms – kabrioletą vairuoti dabar dar maloniau.
Efektyvios sistemos
„Porsche“ pirmasis pasaulyje pristatė specialų šlapiai kelio dangai skirtą režimą – „Wet Mode“, esantį jau standartinėje įrangoje. Jutikliai aptinka drėgną kelio dangą ir apie tai įspėja vairuotoją, kuris gali pakoreguoti automobilio parametrus taip, kad būtų saugiau jį valdyti sudėtingomis sąlygomis.
Standartiškai montuojamas stabdymo asistentas užfiksuoja pėsčiuosius, automobilius ir kitas transporto priemones bei įspėja esant grėsmei su jais susidurti. Jeigu būtina, sistema pati sustabdo automobilį.
Dar viena kiekviename „911 Cabriolet“ esanti sistema – parkavimo asistentas su galinio vaizdo kamera. Papildomai 911 galima pasirinkti naktinio matymo asistentą („Night Vision Assist“) su į šilumą reaguojančia kamera bei adaptyvinę kruizo kontrolė su „Stop and Go“ funkcija.
Kabrioletą galima užsakyti jau dabar. „Porsche 911 Carrera S Cabriolet“ Lietuvoje kainuoja nuo 136 664 eurų su PVM, „Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet“ kainuoja nuo 144 650 Eur su PVM.