„Ilgą laiką „apendiksu“ vadinti tuneliai po geležinkeliu ties Amaliais jau netrukus pradės veikti pagal savo paskirtį. Gyventojai turės patogų kelią į Palemoną ar Petrašiūnus. Darbai įsibėgėjo, viadukai kyla vienas po kito – tęsiame toliau Kauno hidroelektrinės link“, – sako Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Skelbiama, kad šią savaitę kelininkai paleido eismą 1,5 km ilgio dviejų juostų atkarpoje tarp Palemono gatvės ir geležinkelio trasos ties Amaliais. Šios projekto dalies įgyvendinimas atsiėjo apie 17,8 mln. eurų.
Taip pat baigta dalis Pietrytinio aplinkkelio pirmojo etapo: pastatyti viadukai, žiedinės sankryžos, įrengti pėsčiųjų bei dviračių takai, triukšmo slopinimo sienelė, nutiesti nuotekų, elektros tinklai ir kitos požeminės komunikacijos, pakloti visi dangos sluoksniai.
Pirmąjį Pietrytinio aplinkkelio statybos etapą iš viso sudaro 3 atkarpos – toliau darbai vyksta nuo M. Gimbutienės g. iki pat Kauno HE.
Likusiose dalyse taip pat suplanuotos požeminių komunikacijų statybos, šviesoforų diegimas, kelio pagrindai su aukščiausios kokybės asfalto danga, jungiamosios gatvės, pėsčiųjų ir dviračių takai, viadukas bei atraminė sienutė šlaitams sutvirtinti.
Bendrai visą Pietrytinį aplinkkelį sudarys 4 etapai. 11 kilometrų kelias sujungs magistralę A1 su „Via Baltica“ trasa Varšuvos kryptimi. Ši trasa nukraus dalį tranzitinio srauto nuo Vakarinio aplinkkelio ir apvažiavimo pro prekybos ir pramogų centrą „Mega“.
Antrajame etape laukia Ateities plento rekonstrukcija nuo A1 magistralės iki Palemono gatvės, įrengiant 2,6 km ilgio kelią. Trečiame etape numatyta 5,1 km ilgio Marijampolės plento atkarpos rekonstrukcija.
Ketvirtame etape suplanuota naujo tilto ir jo prieigų bei jungčių statyba žemiau hidroelektrinės.