Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Mazda" markės automobiliai yra beprotiškai populiarūs mūsų šalyje. Daugelis juos mėgsta todėl, nes jie yra patikimi ir pakankamai pigiai aptarnaujami.
Tačiau ką daryti, jeigu esi automobilių entuziastas ir nori kažko išskirtinio ir patikimo? Kadangi daugelis turi tam tikrą biudžetą, kurį gali skirti automobiliui, todėl tenka pasirinkti ką nors racionalaus. Pavyzdžiui - „Mazda3". Kompaktiškas, talpus ir praktiškas hečbekas pelnė daugelio simpatijas, tad toks automobilis puikiai tiks ne tik merginas ant galinės sėdynės... vežioti.
Panašiu keliu nuėjo ir Eugenijus iš Ukrainos, kuris dėl tam tikrų priežasčių įsigijo šį Japonišką hečbeką „Mazda3". Nors tokio tipo projektai nėra naujiena, tačiau išvysti dailiai patobulintą „Mazda" yra retenybė.
Kaip ir dabar madinga, taip ir ši „Mazda" stengiasi priglusti kuo arčiau žemės, o ratų išvirtimas padarytas taip pat su protu. Nors daugeli skundžiasi, jog mūsų šalies keliai yra prastos būklės, reikėtų pasiklausyti ką Eugenijus pasakys apie Ukrainos kelių būklę. Rekomenduotume užsikimšti ausis, nes tai jums gali nepatikti.
Eugenijus teigia, jog norėjo automobilį patobulinti su minimaliomis išlaidomis. Kadangi didžiąją dalį biudžeto suvalgo pramogos ir kiti dalykai, automobilis deja turėjo būti nuskriaustas.
Vis dėlto Eugenijaus draugų pagalba, jis sugebėjo automobilį pakeisti stulbinamai.
Pradėkime nuo pradžių. Eugenijus pradėjo tobulinti automobilį variklio skyriuje. Buvo pakeista išmetimo ir aušinimo sistema, taip pat nagus prikišo prie įpurškimo sistemos, kuri varikliui paaukoja daugiau kuro kaskart paspaudus akceleratoriaus pedalą.
Bene daugiausiai pakeitimų buvo važiuoklėje. Eugenijus sumontavo „BC Racing" firmos spyruokles priekyje ir „Eibach" firmos spyruokles gale. Pagal užsakymą pagaminti amortizatoriai kainavo daugiausiai, tačiau Eugenijus teigia, jog tai buvo verta pinigų investicija.
Eugenijus teigia, jog laikui bėgant sumontavo įvairiausių komponentų, kuriuos pagamino „Kakumei", „Hardrace" ir kt.
Kas dar? Be „Enkei" lengvo lydinio ratlankių ir dar šviežiai atrodančios geltonos spalvos, didesnių pakeitimų „Mazda" daugiau nesulaukė. Turbūt suprantate dėl kokių priežasčių.
Tačiau tai puikus pavyzdys, jog jeigu kažko labai trokštate, galite tai įgyvendinti, nors ir su mažų biudžetu.
„Mazda" markės automobiliai yra beprotiškai populiarūs mūsų šalyje. Daugelis juos mėgsta todėl, nes jie yra patikimi ir pakankamai pigiai aptarnaujami.
Tačiau ką daryti, jeigu esi automobilių entuziastas ir nori kažko išskirtinio ir patikimo? Kadangi daugelis turi tam tikrą biudžetą, kurį gali skirti automobiliui, todėl tenka pasirinkti ką nors racionalaus. Pavyzdžiui - „Mazda3". Kompaktiškas, talpus ir praktiškas hečbekas pelnė daugelio simpatijas, tad toks automobilis puikiai tiks ne tik merginas ant galinės sėdynės... vežioti.
Panašiu keliu nuėjo ir Eugenijus iš Ukrainos, kuris dėl tam tikrų priežasčių įsigijo šį Japonišką hečbeką „Mazda3". Nors tokio tipo projektai nėra naujiena, tačiau išvysti dailiai patobulintą „Mazda" yra retenybė.
Kaip ir dabar madinga, taip ir ši „Mazda" stengiasi priglusti kuo arčiau žemės, o ratų išvirtimas padarytas taip pat su protu. Nors daugeli skundžiasi, jog mūsų šalies keliai yra prastos būklės, reikėtų pasiklausyti ką Eugenijus pasakys apie Ukrainos kelių būklę. Rekomenduotume užsikimšti ausis, nes tai jums gali nepatikti.
Eugenijus teigia, jog norėjo automobilį patobulinti su minimaliomis išlaidomis. Kadangi didžiąją dalį biudžeto suvalgo pramogos ir kiti dalykai, automobilis deja turėjo būti nuskriaustas.
Vis dėlto Eugenijaus draugų pagalba, jis sugebėjo automobilį pakeisti stulbinamai.
Pradėkime nuo pradžių. Eugenijus pradėjo tobulinti automobilį variklio skyriuje. Buvo pakeista išmetimo ir aušinimo sistema, taip pat nagus prikišo prie įpurškimo sistemos, kuri varikliui paaukoja daugiau kuro kaskart paspaudus akceleratoriaus pedalą.
Bene daugiausiai pakeitimų buvo važiuoklėje. Eugenijus sumontavo „BC Racing" firmos spyruokles priekyje ir „Eibach" firmos spyruokles gale. Pagal užsakymą pagaminti amortizatoriai kainavo daugiausiai, tačiau Eugenijus teigia, jog tai buvo verta pinigų investicija.
Eugenijus teigia, jog laikui bėgant sumontavo įvairiausių komponentų, kuriuos pagamino „Kakumei", „Hardrace" ir kt.
Kas dar? Be „Enkei" lengvo lydinio ratlankių ir dar šviežiai atrodančios geltonos spalvos, didesnių pakeitimų „Mazda" daugiau nesulaukė. Turbūt suprantate dėl kokių priežasčių.
Tačiau tai puikus pavyzdys, jog jeigu kažko labai trokštate, galite tai įgyvendinti, nors ir su mažų biudžetu.