Lietuvos smulkių siuntų pristatymo paslaugų kompanijos „DPD Lietuva“ savininkė Prancūzijos pašto įmonė „GeoPost“ 2006 metais pasiekė 2,969 mlrd. eurų (10,251 mlrd. litų) apyvartą. Tai yra 16 proc. daugiau nei 2005 metais ir du kartus daugiau nei prieš penkerius metus.
Praėjusiais metais viena pagrindinių tarptautinės B2B (verslas-verslui) skubių siuntų pristatymo rinkos žaidėja „GeoPost“ pervežė 500 mln. skubių siuntų 300 tūkst. klientų ir pagal šį rodiklį užėmė antrą vietą Europoje, sakoma pranešime spaudai.
„GeoPost“ apyvartos augimą lėmė Prancūzijos „Eqapaq“, Graikijos „Interattica“ ir Ispanijos „Seur“ kompanijų akcijų įsigijimas pagal frančizės sutartis bei intensyviai didėjantis siuntų pristatymo paslaugų poreikis. Įtakos apyvartos augimui taip pat turėjo geri kompanijai priklausančių įmonių Centrinėje ir Rytų Europoje rezultatai.
Su lyderių pozicijas vidaus rinkose užimančių dukterinių įmonių pagalba bei gerai išplėtoto siuntų pristatymo kelių transportu tinklo dėka „GeoPost“ užima trečią vietą Europos siuntų pristatymo paslaugų rinkoje pagal 2006 m. apyvartą.
Prancūzijos pašto įmonės „GeoPost“ dukterinės įmonės, Lietuvos smulkių siuntų pristatymo paslaugų kompanijos „DPD Lietuva“ 2006 metais pardavimai siekė 39,3 mln. litų. Tai yra 43 proc. daugiau nei 2005 metais, kai pardavimų apimtys buvo 27 mln. litų.