„General Motors“ prisipažino, kad pasirinkta „Opel“ pelningumo didinimo strategija nepasiteisino. „Financial Times Deutschland“ citavo „GM“ direktorių tarybos vicepirmininką Stivą Girskį, kurs ankstesnį planą tiesiai šviesiai pavadino žlugusiu.
S. Girskis minėjo, kad dabar teks skubiai ieškoti galimo sprendimo. Pasak „GM“ direktorių tarybos vicepirmininko, jau kuriamas naujas antikrizinis planas – apie tai, kaip „Opel“ padaryti pelningu padaliniu jau svarsto „GM“ vadovai kartu su „Opel“ vykdančiuoju direktoriumi Karlu Fridrichu Štrake.
„GM“ būdų padaryti „Opel“ pelningu desperatiškai ieškojo jau ir anksčiau – koncerno krizės įkarštyje, 2009 metais, labai nedaug trūko, kad „Opel“ būtų parduotas rusų bankininkų ir Kanados kompanijos „Magna“ konsorciumui.