Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
tokius monstrus senai laikas palaidoti,kaip jie palaidojo elektromobili ir manau toliau laidoja naujas pazangias ir ekologiskas technologijas.Gal po ju atsiras kompanijos kurioms bus ne vistiek,ar masina degina brangia ir senkancia,su visomis is to sekanciomis pasekmemis.Ar ekologiska ir pigi ekspluotcijoje.
nors auto kokybe po 1995 m ( kai buhalteriai pradejo lemti auto konstrukcija) visu gamintoju labai suprastejusi , bet detroito dinozaurai nepralenkiami lyderiai . paaiskinti tai galima kaip hipertrofuotu profsajungu veikla ir ant visko skersa padejusia auksciausiu vadybininku neveiklumu . didele mase ( per daug darbuotoju su per gerais atlyginimais ) + mazos smegenys ( neefektyvus valdymas , kuris taipat neatitinka savo atlygio ) = nekonkurencinga produkcija . bet paveluota dinozauru agonija tegul nedziugina EU autopramonininku , bedos tos pacios .
tie kas kuria ford ir chrisler neverti egzistuoti.tai sudu sudai,pirkeju mulkinimas.apgailetina inzinerika.ka daro normaliai GMas tai Opel ir SAAB(svediskas opelis).kaip tie puviakai fordai praeina dar euro rinkoj-pigios siuksles...tai automobilai kuriu neturetu buti keliuose.vaziuoji kol nesugendi.o tada ir supranti koki suda nusipirkai...ismesti uz nauja automobili 60 gabalu kad su juom vaziuotum normaliai tik 5 metus yra per didele prabanga.
jei imone nemoka susitvarkyti, nemoka pateikti perkamu produktu, tai gal laikas tokiai imonei bankrutuoti. Jau iki krizes keleta metu anksciau GM apleidinejo savo pozicijas automobiliu rinkoje ir iki siol imone nesusitvarke, si krize tik apvalys tokiu dinozaurus
REKLAMA
REKLAMA
„General Motors“ drasko bankrotas