Kol kas nežinia, kaip atrodys „General Motors“ rinkodaros skyriaus ruošiamas puolimo planas, tačiau kol kas aišku viena – kompanija kaip reikiant veržiasi diržus ir atsitraukia. Jau rašėme apie amerikiečių koncerno ketinimus atsisakyti reklamos „Facebook“ socialiniame tinkle, o šią savaitę kompanijos atstovai pranešė, kad kitų metų amerikietiško futbolo superfinalo „Super Bowl“ rungtynėse savo gaminių reklamuoti neketina.
Netikėtą pranešimą paskelbė kompanijos pasaulinės rinkodaros vadovas Joelas Ewanickas. Anot jo, nors koncerno atstovai supranta, kokią naudą duoda „Super Bowl“ reklamos, tačiau transliacijų kaina pastaraisiais metais smarkiai išsaugo ir „General Motors“ tiesiog negali sau leisti tokių išlaidų.
Pateikti tikslesnę informaciją apie reklamos įkainius J. Ewanickas atsisakė, tačiau remiantis neoficialiais duomenimis už kiekvieną 30 sekundžių trukmės klipą eteryje CBS prašo keturių mln. dolerių (maždaug 11 mln. litų). Mes nežinome ar ši informacija teisinga, tačiau „General Motors“ sprendimas taip smarkiai mažinti reklamos išlaidas sunkiai suprantamas.
Siūlome pažiūrėti vieną iš paskutinių „Super Bowl“ varžybų metu transliuotų „General Motors“ reklamų: