Vis daugiau Lietuvos vairuotojų patenka į avarijas užsienio šalyse ir patiria nuostolių dėl sugadintų automobilių. „PZU Lietuva“ specialistai atkreipia dėmesį, kad augant kasko draudimo populiarumui, automobilių, kuriems prireikė pagalbos kelyje skaičius per paskutinius 4 metus išaugo 2,5 karto. Tiek pat išaugo ir išmokos už šių automobilių remontą.
„Lietuvos vairuotojai jau perpranta kasko draudimo privalumus ir žino, jog vykstantiems į užsienį kartu su kasko draudimu verta įsigyti pagalbos kelyje užsienio šalyse paslaugą. Neretai būtent pagalba svetimoje šalyje būna kur kas reikalingesnė nei Lietuvoje. Nežinant, kur kreiptis, nemokant vietos kalbos, pagalbos paslaugos padeda išspręsti daug nemalonių problemų“, - minėjo produktų ir rizikos valdymo departamento direktorius Edvardas Skupas.
Jis pabrėžė, kad kompanija išplėtė kasko draudimo paketą ir pagalbos paslaugas pradėjo teikti ne tik Europos Sąjungos šalyse, bet ir NVS valstybių teritorijoje.
„Valstybėse, kur galioja kitokie nei Europos Sąjungos įstatymai, mūsų vairuotojams tenka patirti kur kas daugiau nepatogumų ir nesklandumų, ypač jei dėl sugadinto automobilio neįmanoma tęsti kelionės. Žinant, kad Lietuvos verslo ryšiai su NVS šalimis yra gana glaudūs, manome, kad vairuotojams teks kur kas mažiau išleisti savo lėšų avarijos atvejais“, − teigė ekspertas.
Jis pateikė pavyzdį, kaip Ukrainoje, sugedus Lietuvos gyventojo automobiliui, jį teko remontuoti, vairuotojui ir keleiviui gyventi viešbutyje, galų gale parskristi į Lietuvą ir parsivežti bagažą. Keliautojas patyrė 3,5 tūkst. eurų, tai yra 12,12 tūkst. litų išlaidų.