Kadaise Lietuvos keliuose karaliavęs „Opel“ modelis pastaruoju metu matomas labai, labai retai, tačiau ar tuo reikėtų stebėtis? Greičiausiai ne, nes automobiliui ne penki ir ne dešimt metų. Šio automobilio vairuotojai gali būti tik automanai arba garbaus amžiaus vairuotojai, kurie „Opel Rekord“ įsigijo Lietuvai atgavus nepriklausomybę.
Norite papildyti
„Automanų gatvės“ rubriką? Susisiekite
el.paštu arba parašykite žinutę „
Facebook“ socialiniame tinkle.
„Opel“ daugeliui automanų sukelia dvejopas emocijas. Vieni džiaugiasi, myli ir puoselėja vokiškos markės kūrinius, tuo tarpu kitoje barikadų pusėje stovi agresyvūs skeptikai, kurie mėgsta kritikuoti „Opel“ automobilius, ypač dėl prastos apsaugos nuo korozijos.
Bėdų su korozija „Opel“ automobiliai turėjo, tą žino kiekvienas senesnio šio markės modelių vairuotojas, ne išimtis yra štai šio „Opel Rekord“ savininkas, kurio automobilį užfiksavo mūsų skaitytojas Paulius.
„Opel“ daugeliui automanų sukelia dvejopas emocijas. Vieni džiaugiasi, myli ir puoselėja vokiškos markės kūrinius, tuo tarpu kitoje barikadų pusėje stovi agresyvūs skeptikai, kurie mėgsta kritikuoti „Opel“ automobilius, ypač dėl prastos apsaugos nuo korozijos.
Bėdų su korozija „Opel“ automobiliai turėjo, tą žino kiekvienas senesnio šio markės modelių vairuotojas, ne išimtis yra štai šio „Opel Rekord“ savininkas, kurio automobilį užfiksavo mūsų skaitytojas Paulius.