Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kaip ir kiekvienas gamintojas, taip ir „Lexus“ iš kailio nėrėsi sukurti automobilį, kuris prilygtų arba pranoktų patį geriausią šio segmento automobilį - „BMW M4“. Tačiau kitaip negu kiti gamintojai, kurie - tiesiog pagamina kitaip atrodančią kopiją, japoniškų automobilių gamintojas nusprendė panaudoti šiek tiek kitokį receptą.
„Lexus“ pasirinko ne efektyvų, dvejomis turbinomis aprūpintą benzininį variklį, o 5 litrų, V8 tipo atmosferinį agregatą, kuris išvysto 467 arklio galias. Tik vienas bet... „Lexus“ nusprendė 5 litrų benzininį variklį suporuoti ne su mechanine, bet su automatine pavarų dėže. Deja, bet automatinė pavarų dėžė yra vienintelis pasirinkimas.
Tad pasižiūrėkime, ar „Lexus RC F“ yra tinkamas varžovas „BMW M4“? O galbūt jis yra visomis prasmėmis geresnis? Pasižiūrėkime ką mano „Motor Trend“ žurnalistai.
Kaip ir kiekvienas gamintojas, taip ir „Lexus“ iš kailio nėrėsi sukurti automobilį, kuris prilygtų arba pranoktų patį geriausią šio segmento automobilį - „BMW M4“. Tačiau kitaip negu kiti gamintojai, kurie - tiesiog pagamina kitaip atrodančią kopiją, japoniškų automobilių gamintojas nusprendė panaudoti šiek tiek kitokį receptą.
„Lexus“ pasirinko ne efektyvų, dvejomis turbinomis aprūpintą benzininį variklį, o 5 litrų, V8 tipo atmosferinį agregatą, kuris išvysto 467 arklio galias. Tik vienas bet... „Lexus“ nusprendė 5 litrų benzininį variklį suporuoti ne su mechanine, bet su automatine pavarų dėže. Deja, bet automatinė pavarų dėžė yra vienintelis pasirinkimas.
Tad pasižiūrėkime, ar „Lexus RC F“ yra tinkamas varžovas „BMW M4“? O galbūt jis yra visomis prasmėmis geresnis? Pasižiūrėkime ką mano „Motor Trend“ žurnalistai.