Bendrovės atstovai teigia, jog šiuo projektu siekiama pademonstruoti kaip galėtų atrodyti „Lamborghini“ markės automobilis, jeigu inžinierių neribotų absoliučiai jokie reikalavimai. Pamirškite saugos pagalvos ar penkių pakopų stabilumo kontrolę – tai į jokius rėmus netelpanti „Lamborghini“ interpretacija.
Naujasis modelis buvo suprojektuotas ant unikalios, iš anglies pluošto pagamintos, važiuoklės, kurios epicentre stūksos didingas 6,5 litro, 12 cilindrų atmosferinis variklis. Bendrovės teigimu, būtent šiame modelyje „Lamborghini“ vizitine kortele tapęs variklis pademonstruos savo tikrąjį potencialą arba trumpai tariant – 830 arklio galių.
Skirtingai nuo kitų „Lamborghini“ modelių, skirtų kelionėms į prekybos centrą ar Vokiečių gatvę, „SCV12“ turės du išskirtinius atributus: galinių varančiųjų ratų pavarą ir laiko patikrintą 6 laipsnių sekvencinę pavarų dėžę, kuri, tiesą sakant, yra automobilio konstrukcijos dalis. Šis metodas projekto autoriams naudojamas norint sumažinti automobilio svorį nereikalaujant iš inžinierių suprojektuoti galinį rėmą, ant kurio „kabėtų“ svarbiausi komponentai. Vietoje to pavarų dėžė ir variklis naudojamas kaip konstrukcinis elementas. Visai kaip „Ferrari F50“.
Kaip ir galima tikėtis iš vienetinio, beprotiškai greito „Lamborghini“ automobilio, šią vasarą oficialiai debiutuosiantis „SCV12“ pasižymės neįprastais, tik „Lamborghini“ automobiliams būdingais dizaino ir aerodinaminiais elementais, kurie vienu metu privers aikčioti iš nuostabos ir tuo pačiu padės automobiliui išlikti prispaustam prie važiuojamosios dalies. Jeigu linktume tikėtis „Squadra Corse“ atskleista informacija, ribotos laidos „SCV12“ pasižymės didesne prispaudžiamąja jėga negu „Huracan GT3“ lenktyninis bolidas.
„Lamborghini“ siekdama palaikyti glaudų ryšį su savo klientais, kartu su „SCV12“ pasirodymu paleis naują mokymų programą, kuri leis naujiems automobilio šeimininkams perprasti nelengvai suvaldomą bolidą, bet tuo nereikėtų stebėtis. Milžiniškas sumas galintys mokėti „Lamborghini“ klientai bus labai laimingi sužinoję, jog gamintojas juos kviečia į siautulingą pažintį su jų naujausiuoju pirkiniu. Juk tokia pažintis yra žymiai įdomesnė ir ilgiau išliekanti atmintyje negu eilinė kelionė į Vilniaus pakraštyje esančią atstovybę trečiadienio popietę, ar ne?