„Air Lituanica“ nuo gegužės 22 d. vidurdienio nutraukė visus skrydžius ir susitarė su „Air Baltic“, kad gegužės 22-29 dienomis visi „Air Lituanica“ keleiviai būtų perkeliami į šios aviakompanijos skrydžius. Nauju sprendimu susitarimas yra pratęstas iki birželio 5 d. imtinai.
Visi gegužės 22 – birželio 5 d. „Air Lituanica” keleiviai galėjo ir gali skristi su „Air Baltic“ su persėdimu Rygoje. „Air Baltic“ skraidina keleivius visais „Air Lituanica“ maršrutais: į ir iš Amsterdamo, Briuselio, Prahos, Miuncheno, Berlyno, Paryžiaus, Bilundo, Prahos, Stokholmo, Hamburgo ir Talino.
Keleiviai, skrendantys gegužės 30 d., jau yra gavę informaciją apie skrydžius. Keleiviai, skrendantys gegužės 31 – birželio 5 d., dar gaus žinutes rezervacijoje nurodytu elektroninio pašto adresu apie skrydžių galimybę su „Air Baltic“ ir turės patys kreiptis į „Air Baltic“ Klientų aptarnavimo centrą dėl naujo maršruto pasirinkimo. Jeigu keleiviams pasiūlytas naujas maršrutas su „Air Baltic“ netiks, jie galės atsisakyti skristi ir paprašyti pinigų už bilietus grąžinimo. Visi skrydžių keitimai bus vykdomi be jokių papildomų išlaidų keleiviams.
Tie keleiviai, kurie turėjo skristi nuo šiandien iki birželio 5 d. imtinai, ir jau kreipėsi dėl pinigų už bilietus grąžinimo, bet naujo skrydžio neįsigijo, vis tiek gali pasinaudoti galimybe skristi su „Air Baltic“: tokiu atveju „Air Lituanica“ anuliuos pinigų grąžinimo prašymą. Tie keleiviai, kurie bilietus įsigijo per kelionių agentūras ar kitais bilietų platinimo kanalais, taip pat turėtų gauti informaciją iš savo tiesioginio pardavėjo.
Informaciją ir konsultacijas keleiviams nuolat teikia „Air Lituanica“ Klientų aptarnavimo centras. Su visais keleiviais, kurių skrydžiai neįvyko, bus atsiskaitoma taip, kaip numato Europos Bendrijos Reglamentas Nr. 261/2004 ir Monrealio Konvencija.