Tačiau „BMW“ automobilių tobulinimu užsiimanti „G-Power“, atsivežusi į savo dirbtuves „M550d“ nusprendė, jog laikas pabandyti iš 3.0 litrų dyzelinio motoro išspausti daugiau galios ir pabandyti sukurti patį greičiausią universalą pasaulyje su dyzeliniu varikliu.
Perprogramavę variklio kompiuterį, „G-Power“ specialistai iš 6 cilindrų motoro išspaudė 435 arklio galias ir 850 Nm sukimo momentą. Tai - 54 arklio galiomis ir 110 Nm daugiau.
„M550d“ patobulinę „G-Power“ specialistai teigia, kad šis universalas iki 100 km/val. įsibėgės per 4.5 sekundės ir pasieks 300 km/val. maksimalų greitį.
Šiuolaikiniai dyzeliniai varikliai yra ne tik ekonomiški, bet ir beprotiškai galingi. Jeigu prieš 20 metų lengvuosiuose automobiliuose montuojami dyzeliniai varikliai pasiekdavo 130 ar 150 arklio galių, visas pasaulis išsprogusiomis akimis stebėdavosi. Dabar, 150 arklio galių išvystantis dyzelinis variklis montuojamas į bet kokio dydžio dėžutes, o prabangiuose ir brangiuose automobiliuose montuojamų motorų galia viršija 300 arklio galių.
„BMW M550d“ galėtų būti puikiu pavyzdžiu. Į vieną populiariausių kompanijos modelių „BMW“ sumontavo 3.0 litrų, 6 cilindrų dyzelinį variklį, pridėjo ne vieną, bet tris turbinas ir visiems su džiaugsmu pranešė, jog 380 arklio galių ir 738 Nm sukimo momentą išvystantis agregatas 100 kilometrų suvartos maždaug 6 - 8 litrus degalų.
Šiuolaikiniai dyzeliniai varikliai yra ne tik ekonomiški, bet ir beprotiškai galingi. Jeigu prieš 20 metų lengvuosiuose automobiliuose montuojami dyzeliniai varikliai pasiekdavo 130 ar 150 arklio galių, visas pasaulis išsprogusiomis akimis stebėdavosi. Dabar, 150 arklio galių išvystantis dyzelinis variklis montuojamas į bet kokio dydžio dėžutes, o prabangiuose ir brangiuose automobiliuose montuojamų motorų galia viršija 300 arklio galių.
„BMW M550d“ galėtų būti puikiu pavyzdžiu. Į vieną populiariausių kompanijos modelių „BMW“ sumontavo 3.0 litrų, 6 cilindrų dyzelinį variklį, pridėjo ne vieną, bet tris turbinas ir visiems su džiaugsmu pranešė, jog 380 arklio galių ir 738 Nm sukimo momentą išvystantis agregatas 100 kilometrų suvartos maždaug 6 - 8 litrus degalų.