Pasak bendrovės atstovų, „Lincoln L100“ buvo sukurtas semiantis įkvėpimo iš 1922 metais debiutavusio „Lincoln L“ modelio. Nors tarp jų nepamatysite labai daug panašumų, tačiau projekto autoriai teigia, jog juos sieja toks pats tikslas bei troškimas pasiūlyti aukščiausio lygio prabangą.
Kaip ir buvo galima tikėtis, ši koncepcija turi elektros pavarą. „Lincoln“ net nesiryžo imtis projekto, kuriame galėtų naudoti tradicinį vidaus degimo variklį, nes „Lincoln“ savo ateitį sieja su elektros pavara. Kaip ir daugelis kitų gamintojų.
Didžiausias šios koncepcijos išskirtinumas – automobilio durys (jeigu tai galima laikyti durimis). Vietoje tradicinių durelių, kurios atsivertų vienokia ar kitokia kryptimi, norint patekti į „L100“ reikės palaukti, kol atsivers visa viršutinė automobilio dalis. Nors šis sprendimas atrodo šauniai, būtų įdomu pamatyti kaip šis sprendimas veikia esant žemoms oro temperatūroms.
Automobilio viduje – moderniems automobiliams būdinga filosofija. Kuo mažiau fizinių valdiklių, kuo daugiau jutiklinių prietaisų, kuriais reikėtų valdyti aibe skirtingų funkcijų. Nors toks sprendimas patiks ne visiems, tačiau „Lincoln“ pabrėžia, jog ši interjero filosofija buvo pasirinkta neatsitiktinai.
Kadangi „L100“ yra autonominis automobilis, viduje sėdintis interjeras gali būti transformuojamas pagal jų asmeninius poreikius. Priekines ir galines sėdynes gali sukioti įvairiomis kryptimis, o štai centrinėje konsolėje sumontuotas ekranas gali transformuotis į, pavyzdžiui, šachmatų lentą.
Kadangi tai yra tik koncepcija, gamintojas nėra paskelbęs papildomų duomenų apie elektros pavarą, nuvažiuojamo atstumo ar kitų, eksploatacinių rodiklių. Nepaisant to, tai nereiškia, jog „L100“ pademonstruotos idėjos ilgainiui negalėtų būti pritaikytos serijinėje gamyboje.