Televizijos auditorijos tyrimo, kurį TV metrų metodu atlieka bendrovė „SIC Gallup Media“/TNS, duomenimis, Pasaulio futbolo čempionato rungtynių transliacijas iš Pietų Afrikos Respublikos per pirmąją čempionato savaitę jau stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų. Bent trumpam šio čempionato rungtynes buvo įsijungę beveik 62 proc. arba 1,99 mln. Lietuvos gyventojų.
„Pirmoji Pasaulio futbolo čempionato savaitė patvirtino, kad svarbiausi sporto įvykiai prie televizorių ekranų pritraukia daugelį Lietuvos gyventojų. Šis čempionatas populiarumu prilygsta tiek prieš ketverius metus vykusiam svarbiausiam pasaulyje futbolo turnyrui, tiek praėjusių metų Europos krepšinio čempionatui. Tiesa, reikėtų išskirti, kad įprastai Lietuvos krepšinio rinktinės rungtynės yra stebimos gerokai didesnės auditorijos“, – teigia „SIC Gallup Media"/TNS direktorius Gytis Juodpusis.
Pasaulio futbolo čempionato rungtynių iš Pietų Afrikos Respublikos vidutinė auditorija buvo 4,2 proc., arba 136 tūkst. gyventojų, prieš ketverius metus vykusio futbolo čempionato – 4,1 proc., o praėjusių metų Europos krepšinio čempionato – 4,0 proc. Lietuvos gyventojų.
Didžiausio Lietuvos gyventojų dėmesio sulaukė Pasaulio futbolo čempionato rungtynės tarp Brazilijos ir Šiaurės Korėjos rinktinių. Šių rungtynių vidutinė auditorija buvo 6,8 proc., arba 218 tūkst. gyventojų, o bent vieną minutę šias rungtynes buvo įsijungę daugiau nei pusė milijono žiūrovų (535 tūkst. arba 16,6 proc. Lietuvos gyventojų).
Populiarumu nedaug nusileido ir trečiąją čempionato dieną žaistos rungtynės tarp Australijos ir Vokietijos rinktinių. Šių rungtynių reitingas buvo 6,7 proc., o bent trumpam šias rungtynes buvo įsijungę 16,9 proc. (545 tūkst.) Lietuvos gyventojų.
Pasaulio futbolo čempionato rungtynių transliacijos populiaresnės tarp daugiau nei 100 tūkst. gyventojų turinčių Lietuvos vietovių, kuriose rungtynių vidutinė auditorija buvo 4,7 proc. Tarp futbolo gerbėjų dažniausiai stebimos paskutinių dienos rungtynių transliacijos.
Pasak G. Juodpusio, Pasaulio futbolo čempionato rungtynių transliacijas stebinčių Lietuvos gyventojų skaičius dar gali išaugti, nes įprastai žiūrovų skaičius padidėja čempionatuose prasidėjus atkrintamosioms rungtynėms.
„SIC Gallup Media“/TNS kontroliuoja tarptautinė tyrimų kompanija „TNS Global“, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. „TNS“ atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose.