Tarsi klasikinis MINI
Daug dėmesio kurdami naująjį koncepcinį modelį MINI inžinieriai skyrė aerodinamikai bei svorio mažinimui. Tai yra svarbūs dalykai ne tik sporte: jie aktualūs ir kasdieniams automobiliams. Ypatingai – varomiems elektra, kai kiekvienas nukritęs kilogramas ar viena šimtąja mažesnis aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas reiškia papildomus įveikiamus kilometrus.
MINI dizaineriai įrodė, kad užmojai padaryti automobilį maksimaliai efektyvų puikiai dera ne tik su kompanijos DNR – sportiškomis važiavimo savybėmis – bet ir su ikoniška išvaizda. Kiekvienas MINI modelis atpažįstamas dėl savo kompaktiškumą pabrėžiančių kėbulo formų bei priekinių žibintų ir „MINI Electric Concept“ – ne išimtis.
Vien pažvelgus į šį modelį, nesunku suprasti, koks gamintojas jį sukūrė: „Electric Concept“ priekinėje dalyje matomos firminės MINI šešiakampio formos elementų grotelės bei firminiai su niekuo nesupainiojami ovalūs žibintai. Ryškus skirtumas nuo benzinu varomo MINI bene vienintelis: elektriniam varikliui reikia labai mažai aušinimo, tad radiatoriaus grotelės dėl geresnės aerodinamikos yra labai nedidelės.
Automobilio gale dominuoja klasikiniai MINI motyvai – žibintai užapvalintais kampais ir stačiakampis modelio kompaktiškumą pabrėžiantis stiklas. Gale, kaip ir priekyje, gausu įvairiausių aerodinaminių elementų: nuo smulkių vėjo srauto nukreipimo linijų iki didelio, bet itin lengvo iš stiklo pluošto pagaminto difuzoriaus.
„MINI Electric Concept“ eksterjere dominuoja sidabriniai bei geltoni atspalviai, kurių derinys ne tik siunčia užuominą apie elektra varomą automobilį, bet ir ragina prisiminti istoriją: būtent tokiomis spalvomis buvo nudažytas 2008-aisiais pasirodęs MINI E.
Panaudotas 3D spausdintuvas
Koncepciniame MINI modelyje panaudota kur kas daugiau inovatyvių technologijų nei vien elektros variklis. Net kelios jų pritaikytos derinant automobilio ratus. „MINI Electric Concept“ ratlankių skersmuo yra net 19 colių, o jų dizainas atkartoja akcentus, matomus ant radiatoriaus grotelių – šešiakampes figūras. Ant ratlankių sumontuotos siauros padangos, užtikrinančios mažesnę riedėjimo trintį ir didesnį nuvažiuojamą atstumą, o dėl efektyvių pakabos elementų užtikrinamas toks pat komfortiškas važiavimas kaip ir su mažesnio skersmens ratais.
Ratlankių vidinėje dalyje įmontuotos kelios aerodinamiką gerinančios detalės, pagamintos naudojant 3D spausdintuvą. Taip pabrėžiamos kasdien vis didėjančios šios technologijos galimybės, galinčios sukelti revoliuciją automobilių detalių gamyboje – padarant jas ne tik lengviau prieinamomis, pigesnėmis, bet ir lengviau individualizuojant.
Frankfurto automobilių paroda, kurioje bus galima išvysti novatoriškąjį „MINI Electric Concept“, vyks rugsėjo 14–24 dienomis. Tai viena didžiausių automobilių ir juose naudojamų technologijų parodų visame pasaulyje.