Tarptautinėje parodoje debiutavęs modelis bus komplektuojamas su 2,9 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininiu varikliu su dvejomis turbinomis. Šis motoras bus pajėgus pasiekti 450 arklio galių ir 600 Nm sukimo momentą. Gamintojas teigia, jog 600 Nm sukimo momentą išvysto labai plačiame sūkių diapazone : nuo 1900 iki 5000 aps/min.
Kaip ir priklauso greitiems „Audi“ universalams, naujasis „RS4 Avant“ bus varomas visų keturių varančiųjų ratų pavara.
Kompanijos atstovai teigia, jog projekto autoriai kurdami „RS4 Avant“ dizainą, įkvėpimo sėmėsi iš legendinio „Audi 90 Quattro IMSA GTO“ bolido. Nors žvelgiant į automobilį sunku pastebėti senojo bolido požymių, tačiau „Audi Sport“ atstovai teigia, jog norint pamatyti sąsajas su „Audi 90 Quattro IMSA GTO“, reikėtų atkreipti dėmesį į mažesnes detales, tokias kaip : oro paėmimo angas, radiatoriaus groteles, plačias ratų arkas. Kalbant apie ratų arkas, palyginus su standartiniu „Audi A4“ universalu, jos tapo 30 milimetrų platesnės.
Taip pat reikėtų paminėti, jog naujasis modelis yra 80 kilogramų lengvesnis už prieš tai gamintą „RS4“ universalą. Dabar automobilis sveria 1790 kilogramų.
„Audi RS4 Avant“ pretenduoja tapti vienu greičiausiu universalu pasaulyje, ypač jeigu atsižvelgtume į automobilio dydį. „Audi RS4 Avant“ iki 100 km/val. žada įsibėgėti vos per 4,1 sekundės ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį. Įsigijus „RS Dynamic Package“, automobilio maksimalus greitis bus padidintas iki 280 km/val.
Kaip ir minėjome anksčiau, automobilis bus komplektuojamas su keturių varančiųjų ratų pavara, kurią valdys 8 laipsnių „Tiptronic“ automatinė pavarų dėže. Gamintojas neatskleidžia kokiu koeficientu bus parduodama galia tarp priekinės ir galinės ašies, tačiau atsižvelgiant į „Audi Sport“ taikomą praktiką, nenustebtume, jeigu galios paskirstymo koeficientas tarp ašių siektų 30 : 70.
Prekyboje naujasis modelis pasirodys kitų metų pradžioje. Automobilio kaina sieks 79 800 eurų.