Frankfurto automobilių parodoje „Mercedes Benz“ pristatė „GLC F-Cell“ prototipą, kuris netrukus keliaus į serijinę gamybą. Po keletos eksperimentų, kurie buvo demonstruojami skirtingose tarptautinėse parodose, vokiečių koncernas pagaliau pasiekė tašką, kuris leido pradėti masinę vandeniliu varomą mašiną.
Populiaraus „GLC“ visureigio pagrindu sukurtas modelis turės hibridinę jėgainę. Naudojant tik elektros motorus, automobilis galės nuvažiuoti iki 49 kilometrų distanciją. Naudojant vandenilį, tuomet automobilis galės įveikti iki 440 kilometrų atstumą. Taip pat reikėtų paminėti, jog tai yra pakraunamas hibridas, kuris leidžia išsikrovusias baterijas pakrauti iš tradicinio elektros lizdo ar elektromobiliams skirtos įkrovimo stotelės. Norint įkrauti baterijas šiuo būdu, teks palūkėti pusantros valandos.
Gamintojas teigia, jog vandeniliu varoma jėgaine sugebės išvystyti 200 arklio galių ir 350 Nm sukimo momentą. Ne stebuklas, tačiau kasdieninėms kelionėms į darbą ar pajūrį to tikrai turėtų užtekti.
„Mercedes Benz“ pristatydama naująjį „GLC F-Cell“ neatskleidė kada tiksliai šis modelis pasirodys visose šios markės atstovybėse, tačiau neoficialūs šaltiniai teigia, jog „GLC F-Cell“ bus galima įsigyti kitų metų pabaigoje. Numatoma kaina - apie 60 000 - 70 000 eurų.