Taigi, kas tai per žvėris? Pradėkime nuo svarbiausios dalies - jėgainės. Automobilį varo hibridinė Formulės 1 jėgainė, kuri į bendro naudojimo keliams skirtą mašiną pateko po keletos patobulinimų, kurie padidino jėgainės ilgaamžiškumą ir tinkamumą naudoti mieste, greitkelyje ar užmiestyje.
Tai reiškia, jog „Project One“ turi 1,6 litro benzininį variklį ir net keturis elektros motorus. Ant priekinės ašies sumontuoti du elektros motorai gali akimirksniu įsisukti net iki 50 000 aps/min!
Trečiasis elektros motoras pluša kartu su turbina, o ketvirtas - šalia benzininės jėgainės, kuriai jis taip pat asistuoja kiekvieną akimirką.
Gamintojas teigia, jog ant priekinės ašies esantys motorai išvysto po 160 arklio galių! Tuo tarpu kiti du elektros motorai išvysto po 120 arklio galių. Iš kišenės išsitraukus išmanųjį telefoną ir įsijungus kalkuliatoriaus programėlę, ir susumavę visų motorų (ir benzininio)išvystomą galią, galutinėje sumoje gautume daugiau nei 1000 arklio galių!
„Mercedes Benz“ pristatydama naująjį modelį atskleidė, jog iki 200 km/val. „Project One“ įsibėgės per mažiau nei 6 sekundes ir be didelių problemų pasieks 350 km/val. maksimalų greitį. Ar jau jaučiate kaip Jums ką tik užgniaužė kvapą?
Suvaldyti šią pasiutusiai galingą jėgainę padeda robotizuota 8 laipsnių mechaninė pavarų dėžė, kuri buvo sukurta specialiai šiam automobiliui. Priklausomai nuo vairuotojo poreikių, pavaras galima perjunginėti savo jėgomis arba viską palikti „Auto“ režime, kuriame viskuo pasirūpins pavarų dėžę valdantis kompiuteris.
„Mercedes Benz“ ruošiasi pagaminti tik 275 šio modelio vienetus. Kiekvienas egzempliorius kainuos 2,27 milijono eurų. Ir žinote ką? Visi automobiliai buvo parduoti vos per keletą valandų. Visiems pirkėjams buvo nemotais, jog automobilis dar nėra užbaigtas. Kompanija planuoja, jog „Project One“ galutinę kūrimo stadiją pasieks per artimiausius 18 mėnesių.