„Focus ST“ - sportiškiausia „Focus“ modifikacija, kuri pasak daugelio ekspertų yra racionaliausias pasirinkimas, jeigu nenorite „Golf GTI“. Iš dalies jie yra teisūs, nes turbūt ne kiekvienas automobilių entuziastas atsisakytų „Focus ST“ su universalo kėbulu.
„Ford“ toliau diktuoja didelių radiatoriaus grotelių madas. Taip ateityje atrodys naujos kartos „S-MAX“ vienatūris.
Prabangesnė „Mondeo“ modifikacija, kuria bus bandoma sužavėti europiečius.
„Mazda“ kompanijos premjera, kuri sugebėjo sužavėti ne vieną automobilių tema rašantį ekspertą. Iš dalies galime su jais sutikti, nes pirmasis įspūdis labai geras.
Ikona tapęs modelis laukia naujos pamainos. Iš tikro labai keista matyti tokio tipo automobilį tarp taip gausiai nutukusių alternatyvų.
„Toyota“ stendas šiais metais buvo pakankamai nykus. Japonai atsivežė tik keletą modelių, kurie buvo įvardinti kaip naujienos. Viena iš jų - naujos kartos „Corolla“ ir pirmasis hibridinis universalas - „Auris“.
Iki šiol neturime vieningos nuomonės ar šis „Lexus“ konceptas yra gražus ar ne. Vis dėlto, jam labai tiktų - neįprastas.
Realybėje konceptas atrodo žymiai didesnis negu nuotraukose. Jis savo ilgiu gerokai perspjauna savo protėvius. Tačiau pasak kompanijos atstovų, naujasis „WRX“ bus skirtas ne tik automobilių entuziastams.
Atnaujintas „Duster“ kaip niekada traukė savo paprastumu. Aukšta prošvaisa, laiko patikrinta keturių varomųjų ratų pavara, prieinama kaina. Ko dar galima norėti iš visureigio?
Šis modelis tikrai sugebės sudrumsti vandenis pakankamai ramiame „Premium“ segmente.
Liko laukti nedaug. „Hyundai“ ruošiasi mesti iššūkį „Volkswagen“.
Jeigu ne kiniški simboliai, iškart pagalvotume, jog tai yra europiečių kūrinys. Vis dėlto - teks nusivilti. Šiuo metu šios markės atstovai ieško partnerių, kurie norėtų prekiauti šiais automobiliais Europoje.
Kaip bebūtų keista, tačiau susidomėjusių tikrai netrūko.