„Aš niekada nesidomėjau Escort'ais, tačiau turiu silpną klasikiniams automobiliams, ypač modernizuotiems“, - pridūrė Fredrikas
„Norėjau kompaktiško, lengvo, galiniais ratais varomo automobilių. Apžiūrėjau keletą Opel Asconų, Kadettų ir Ford Escortų. Tačiau galų gale mano garaže atsidūrė Escortas“
Nors iš pradžių buvo planuojama į automobilį montuoti turbininį Volvo motorą, tačiau vis dėlto keletas draugų pasiūlė jam į mašiną sumontuoti penkių cilindrų Audi motorą, kuris nebijo jokių modifikacijų.
Vos tik motoras atkeliavo į garažą, vyrukas sudėjo 83 mm stūmoklius, 986 cc purkštukus, Bosch kuro pompą ir sumažino kompresiją iki 9:2:1.
„Savo rankomis pagaminau įsiurbimo ir išmetimo kolektorių, karbiuratoriaus sklende ir išmetimo sistemą“
Desertu tapo Garrett GT37 turbina, kuri iš tikrųjų labiau yra tinkama vilkikams. Pasak Frederiko, pikapams skirtos turbinos yra pigesnės, tačiau jų kokybė neprilygsta analogams, kurie montuojami į lengvuosius automobilius.
Variklio pirmasis užvedimas buvo kiek neįprastoje aplinkoje - ant DYNO stendo. Kaip manote, kiek patobulintas variklis sugebėjo išspausti arklio galių? 520! Taip, 520 arklio galių išvystanti jėgainė suko galinius automobilio ratus, kuris sveria 900 kilogramų.
Prie to dar galime pridėti BMW M3 pavarų dėžę, Audi A7 smagratį, Volvo 240 varantįjį veleną, šiek tiek pakeltą ar praplatintą transmisijos tunelį.