Kaip ir daugelis amerikiečių ar tokio projekto sumanytojų, naujo variklio paieškos prasidėjo ne „Ferrari“ atstovybėje, o automobilių sąvartyne. Akivaizdu, jog tai buvo ne „Golfų“ ir „E46“ dalimis perkrautas laužynas.
Kol paslaugūs sąvartyno darbuotojai 4,8 litro variklį krovė į talpaus pikapo bagažinę, projekto autorius toje pačioje „parduotuvėje“ surado „Testarossa“ cilindrų „galvutę“.
Per sekančius 11-a metų projekto autorius pakeitė ne tik variklį. Jis savomis rankomis perrinko šiek tiek išsikvėpusį variklį bei padidino variklio tūrį nuo 4,8 iki 5,4 litro.
Didesnis variklio tūris, „360 Modena“ švaistikliai, „Ducati 999“ droselinė sklendė, „Corvette“ generatorius, „F430“ pedalai, perrinkta ir sustiprinta pavarų dėžė – tai tik mažytė dalis atliktų modifikacijų projektui, kuris iki šiol nepasiekė finišo tiesiosios.
Vis dėlto, tai puikus įrodymas, jog net ir pati beprotiškiausia idėja gali būti realizuota. Anksčiau ar vėliau.