Atlikus visų sistemų bandymus simuliatoriuje, ribotos laidos „Mercedes-AMG One“ iškeliavo į realų bandymų poligoną, kuriame bus siekiama suprasti kaip automobilis elgiasi realiame pasaulyje.
Komandos nariai teigia, jog didžiausias iššūkis buvo Formulės 1 agregato pritaikymas automobiliui, kuris turi stovėti kamščiuose, važiuoti mums visiems įprastais greičiais, veikdamas laisva eiga dirbti 1000 aps/min, o ne 5500 aps/min. greičiu, turi išlikti patikimas šimtus tūkstančių kilometrų ir galiausiai turi leisti tachometro rodyklę daužyti ties 11 000 aps/min. padala ir praeiti griežtus taršos homologacijos procesus. Taip, jūs visiškai teisūs – tai sudėtingiausias „Daimler“ koncerno inžinierių kūrinys per pastarąjį dešimtmetį.
Dabar inžinierių komanda nori įsitikinti ar visos sistemos, aerodinaminiai elementai veikia taip kaip ir turėtų, ir tik kai bus visapusiškai užtikrinti, jog automobilio techninė pusė veikia nepriekaištingai, tik tada „Mercedes-AMG One“ iškeliaus į Niurburgringą, kuriame jo laukia ypatingai sunkus laikotarpis, mat šioje trasoje laukia intensyvi automobilio laužymo programa.
Šiuo metu žinoma, jog ypatingai svarbus „Daimler“ koncerno projektas į serijinę gamybą pateks ne anksčiau kaip 2021 metais.