Tokia situacija susidarė trečioje kvalifikacijos dalyje, kai sportininkai, trasa pralėkę po vieną greitą ratą ir nematydami prasmės varžytis, liko techninio aptarnavimo zonoje.
Nesklandumai, kilę įsigaliojus naujajai kvalifikacijos tvarkai, kuomet lenktynininkai dėl starto pozicijų kovoja lėčiausio lenktynininko pašalinimo principu, sukėlė ne tik pilotų, bet ir komandų vadovų nepasitenkinimą. Jie po pirmojo etapo Australijoje paragino atsisakyti naujovės ir grįžti prie senosios kvalifikacijos tvarkos.
Į šį raginamą sureagavo aukščiausi „Formulės-1“ vadovai. Tiesa, per posėdį jie nusprendė naujam formatui suteikti antrą šansą, o jo likimą pažadėjo apsvarstyti po antrojo etapo, kuris po savaitės vyks Sakiro trasoje Bahreine.
Plačiau apie tai - TV3 reportaže.