„Jeigu Naoki Yamamoto gautų galimybę išbandyti Formulės 1 bolidą, jis turėtų progą suprasti ką reiškia pilotuoti technologiškai sudėtingą žvėrį“, – kalbėdamas su žiniasklaidos atstovais atskleidė Masashi Yamamoto.
Sekančiais metais Formulės 1 rikiuotėje bus net keturi bolidai, kurie naudosis „Honda“ jėgainių paslaugomis. „Red Bull“ – bandys kovoti dėl čempiono titulo, o „Toro Rosso“ bandys neatsilikti. Vis dėlto, pastaroji komanda visuomet išskėstomis rankomis priimdavo talentingus vairuotojus, kurie anksčiau ar vėliau sugeba patekti gamyklinių komandų gretas.
„Red Bull“ šiuo metu į priekį bando stumti du pilotus: Daniilą Kvyatą ir Alexanderį Alboną. Vis dėlto, variklių gamintoja ir tiekėja taip pat turi pakankamai įtakos, kurios dėka „Toro Rosso“ gretose išvystume lenktynininką iš Japonijos.
„Honda“ prestižiniame Formulės 1 pasaulyje nėra naujokė. Ne vieną čempiono titulą iškovojusi, o dabar kelioms komandoms variklius tiekianti „Honda“, sekančiais metais nori surasti šiltą vietelę „Super GT“ pirmenybėse dalyvaujančiam Naoki Yamamoto.
Naoki Yamamoto į Formulės 1 areną gali įžengti dėl dviejų priežasčių. Pirmoji ir labiausiai akivaizdi – puikus pasirodymas „Super GT“ pirmenybėse jam leido padidinti „Super licencijos“ taškų kraitį, kuris jam oficialiai leidžia dalyvauti Formulės 1 varžybose. Antroji priežastis – „Honda“ automobilių sporto divizijos vadovo, Masashi Yamamoto, teiginys, jog Naoki Yamamoto kitąmet galėtų atvykti į Formulės 1 bandymus, kuriuose galėtų išbandyti „Honda“ variklį turintį bolidą.
„Honda“ prestižiniame Formulės 1 pasaulyje nėra naujokė. Ne vieną čempiono titulą iškovojusi, o dabar kelioms komandoms variklius tiekianti „Honda“, sekančiais metais nori surasti šiltą vietelę „Super GT“ pirmenybėse dalyvaujančiam Naoki Yamamoto.
Naoki Yamamoto į Formulės 1 areną gali įžengti dėl dviejų priežasčių. Pirmoji ir labiausiai akivaizdi – puikus pasirodymas „Super GT“ pirmenybėse jam leido padidinti „Super licencijos“ taškų kraitį, kuris jam oficialiai leidžia dalyvauti Formulės 1 varžybose. Antroji priežastis – „Honda“ automobilių sporto divizijos vadovo, Masashi Yamamoto, teiginys, jog Naoki Yamamoto kitąmet galėtų atvykti į Formulės 1 bandymus, kuriuose galėtų išbandyti „Honda“ variklį turintį bolidą.